Farmer
ScanFlyer Crusty
Re: Ny rute fra OSL til høsten?
Det er to timers stopp på Don Muang på reisen fra Krabi til Oslo på onsdager og lørdager:
Onsdag, Lørdag
KIR 901 KBV - DMK 11.30 12.50 B747 - 400
KIR 901 DMK - OSL 14.50 20.50 B747 - 400
KIR 902 OSL - KBV 22.20 15.40 + 1 B747 - 400
Etter hva jeg vet har de valgt å kjøre helt faste priser fra første til siste sete i hver serviceklasse. Jeg vil tro at de i tillegg har betydelige volumrabatter til samarbeidspartnerne som bruke dem for sine pakkereiser hvor bakketransport og hotell inngår.
Særlig returen fra Bangkok synes jeg virker forlokkende. Avgang på ettermiddagen med ankomst 2050 norsk tid er jo en helt glimrende rute.
Interessant å se at de ikke planlegger mer enn 90 minutter snutid på OSL heller. Her skal handlingselskapet ha tunga rett i munnen !
Noen som vet om SGS skal ha denne handlingen?
Mulig det er litt tidlig på morgenen for meg men - Må man ha en natt i Bangkok på returen? (ref tabellen på hjemmesiden)
Ser ut som det ikke går noe Bangkok-Oslo fly på samme dag som Krabi-Bangkok. Bangkok er en grei by, men ikke på en "kort" ferie på Krabi.
Kjører de flate priser fra plass en til siste?
Det er to timers stopp på Don Muang på reisen fra Krabi til Oslo på onsdager og lørdager:
Onsdag, Lørdag
KIR 901 KBV - DMK 11.30 12.50 B747 - 400
KIR 901 DMK - OSL 14.50 20.50 B747 - 400
KIR 902 OSL - KBV 22.20 15.40 + 1 B747 - 400
Etter hva jeg vet har de valgt å kjøre helt faste priser fra første til siste sete i hver serviceklasse. Jeg vil tro at de i tillegg har betydelige volumrabatter til samarbeidspartnerne som bruke dem for sine pakkereiser hvor bakketransport og hotell inngår.
Særlig returen fra Bangkok synes jeg virker forlokkende. Avgang på ettermiddagen med ankomst 2050 norsk tid er jo en helt glimrende rute.
Interessant å se at de ikke planlegger mer enn 90 minutter snutid på OSL heller. Her skal handlingselskapet ha tunga rett i munnen !
Noen som vet om SGS skal ha denne handlingen?