Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Hvordan kan en få kvalifiserte piloter nå om dagen ?? :angry:

Jaja.. da ser det ut som det skjer noe med Kair hvertfall.. I mor og datter konkurransen i Se og Hør så vant de en tur med Krabi Airline til Thailand i en uke.. Se dagens Se og Hør!!! hvertfall et lite bilde av Kair og direktøren i Norge der.. sammen med Wikstrøm reiser, er nok et lite sammarbeid der på gang kanskje?;)

Jaja.. da ser det ut som det skjer noe med Kair hvertfall.. I mor og datter konkurransen i Se og Hør så vant de en tur med Krabi Airline til Thailand i en uke.. Se dagens Se og Hør!!! hvertfall et lite bilde av Kair og direktøren i Norge der.. sammen med Wikstrøm reiser, er nok et lite sammarbeid der på gang kanskje?;)

Ja, hvis de har fått seg en direktør i Norge, så satser de allefall relativt hardt.

Kair har fått en GSA i Norge som er : International Travel Services.

Jaja.. da ser det ut som det skjer noe med Kair hvertfall.. I mor og datter konkurransen i Se og Hør så vant de en tur med Krabi Airline til Thailand i en uke.

Du som har bladet, de heter vel ikke tilfeldigvis Mona og Rebecca ???
I såfall var det dems "billett" jeg fant i brua (se bilde 1 side tilbake)

Jo, det er ganske så korrekt det... vinnerne av mor og datter konken heter Mona og Rebecca ja.. hvilken "billett" var det du fant sa du? hehe

Noen som vet hvor flyene kommer fra? Er det de to ex TG'ene som var stored i BKK?

Har hatt kontakt med Kair i helgen. De er ikke igang før tidligst August/September 2008. Han lovet imidlertid Scanair gjengen en eksklusiv omvisning i den første maskinen de lander med på Osl.

Sikkert lettere å få en flying start hvis de dukker opp til høsten/tidlig vinter. Hadde vært utrolig artig om dette kommer i gang og fungerer.

Har hatt kontakt med Kair i helgen. De er ikke igang før tidligst August/September 2008. Han lovet imidlertid Scanair gjengen en eksklusiv omvisning i den første maskinen de lander med på Osl.

Melder meg på! :-)

Krabi Airline har fått landingstillatelse på Oslo Lufthavn Gardermoen.

- De kan begynne hos oss fra sommerprogrammets start 1. april, sier Knut Stabæk, markedssjef for trafikkutvikling ved Oslo Lufthavn.

Og OSL er som vanlig helt oppdaterte på hva som skjer...:lol:

Noen av oss er vel diskvalifisert for all fremtid fra å fly med Kair hvis antall ironiske kommentarer på dette forum kommer for en dag.. :D

Au.... hvor er slett-knappen?!? :cry:

Ja, jo... du har et poeng. Du skal faktisk få 10 poeng for den. ^_^
Men selv om min skepsis er mindre en tidligere så er jeg fremdeles skeptisk. Vi har de siste årene sett en rekke prosjekter som har variert i grad av seriøsitet.
Det som taler for Kair er at de ikke har begynt å selge billetter før de har en endelig dato for oppstart. Og når første fly lander på Gardermoen så innrømmer jeg gjerne at jeg tok feil. :D

Status
Not open for further replies.
Back