Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Er det noen av dere som jobber på OSL som har hørt noe om hvilket handlingselskap de skal benytte. Jeg vet ikke hvor lang tid i forveien det er normalt å ha slike kontrakter klare, men hvis de skal starte opp i begynnelsen av april, så burde de vel begynne å tenkte på dette etterhvert??!!

Kair kommer IKKE til Osl med det første. De kommer tidligst i September!!!!!!!!!

Det er vel ikke skrevet noen kontrakt på handling ennå, men vet at de har vært i forhandlinger .....

Krabi Airline postpones launch to August

Sirima Eamtako, Bangkok (2008-03-03)

START-UP Krabi Airline has again postponed its plan to inaugurate the Krabi-Bangkok (Don Muang)-Oslo and Krabi-Bangkok (Don Muang)-Munich services from April 5 to August 30.

The airline, which has been in the making for about two years, initially planned to launch the services in November last year but postponed the dates to January and later to April.

Chief commerce officer and co-founder, Mr Kosol Vongsrisart, told TTG Daily News: "We cannot take off on April 5 as we are still working on several aspects, including airline operation certification and wet lease of a Boeing 747-300 aircraft.

"Also, we have decided to postpone the inauguration date to August 30 as it is closer to the high tourist period and our key markets - Scandinavia and Europe - are seasonal."

Mr Kosol said the airline expected a cabin factor of 80 per cent for the high season from October to March and 40 per cent for the remaining months in the first years of operations. He added the airline's e-booking engine would be ready by the end of March.

Krabi Airline has appointed International Travel Service and Aviareps as its general sales agents in Norway and Germany, respectively.

http://ttgtravelhub.net/index.php?option=content&task=view&id=10497

Ser ut som om de ser for seg 3-klasser 22C, 25U, 470Y total; 517 seats, http://www.krabi-airline.com/index.php?lay=show&ac=article&Id=445492

International Travel Service
Har International Travel AS oppført som styrets leder som er nyregistrert firma 07.03.08 ;)

og de er mer på gang med Krabi enn kjent til nå.....

Så får vi bare håpe at de kommer!

hmm er det marked for høyt betalende passasjer å reise til krabi ? er det mange som vil til Krabi ? trodde det va Phuket eller bangkok folk strømmer til.. en jumbojet med bare bissniss seter.. hmm blir skeptisk eg nå på den kommende ruten:8:

hmm er det marked for høyt betalende passasjer å reise til krabi ? er det mange som vil til Krabi ? trodde det va Phuket eller bangkok folk strømmer til.. en jumbojet med bare bissniss seter.. hmm blir skeptisk eg nå på den kommende ruten:8:

Det vil jeg faktisk tro det er marked for. "Halv-business produkter" er jo meget populært og Krabi har en del "high end" hoteller.

Men 517 seter på en 743 kan vel ikke være mange business seter?

Last edited:

Det vil jeg faktisk tro det er marked for. "Halv-business produkter" er jo meget populært og Krabi har en del "high end" hoteller.

Men 517 seter på en 743 kan vel ikke være mange business seter?

3-klasser 22C, 25U, 470Y total; 517 seats

Etter hva jeg hørte sist fra Kair, var det snakk om en 763 i denne business konfigurasjonen.

Og da har det kommet opp nye hjemmesider som ser litt mer troverdig ut. Er nok bare under testing siden jeg ikke får noe til å fungere der.

Og da har det kommet opp nye hjemmesider som ser litt mer troverdig ut. Er nok bare under testing siden jeg ikke får noe til å fungere der.

OJ, søren eller. Dette ser jo lovende ut! :) OPPSTART OSLO: 30. AUGUST!!! "E-booking will be available shortly"

EDIT: Liker forresten hjemmesiden. Meget smakfull!

Last edited:

Tror faktisk det er noe til dette !:exclaimation Hvorfor kaste bort så mye tid og penger på noe tull!

Var det ikke slik at de også mellomlander i bangkok? Da er potensialet absolutt til stede.

Vel, tror ikke på liveryen heller, før jeg får sett det selv. De har i alle fall to forskjellige fonter på det flyet (flyene) de har "bilde" av... Selv om den nye siden ser bedre ut, synes jeg langt fra at den inngir tillit.

Status
Not open for further replies.
Back