Og om du vil reise med Krabi, hvorfor betale mye mer enn allerede etablerte selskap som tilbyr daglige avganger.
Husk også at de også flyr fra MUC hvor LH har stort fotfeste og brukbare priser. Hvor "lettlurte" er tyskere ??
http://www.hegnar.no/reise_livsstil/article309411.ece– Vi tilbyr topp service om bord. Når vi starter opp med våre flyvinger, vil vi eksempelvis tilby thailandsk nakke- og skuldermassasje om bord – gratis. Vi tar heller ikke ekstrabetalt for mat og drikke. Krabi Airline ønsker ikke å konkurrere på pris, men vårt store konkurransefortrinn er at vi flyr nonstopp fra Norge til Thailand, sier Sivertsen til HegnarOnline.
Men når det gjelder Krabi er jeg fortsatt ikke overbevist om at de kommer, selv om markedsføring og avis artikler hevder det motsatte.
Jeg tror det ikke før maskinen defakto har landet og takser inn mot gate 53![]()
Dersom de starter , som jeg selvfølgelig håper, så er det bare å sitte på gjerdet.
Da dukker det nok opp ganske raskt 'a AY tilbud på 2.995 og 3.995 for å fylle opp 744'en.
Får jeg 2.995 spretter jeg over med en gang på en 3-4 dagers , just for the fun !!
Har snakket med noen trofaste Thai-reisende som har lest om dette, og de sier i kor : " Åffer ska vi dra med detta da, når vi komme avgårde med TG for en lavere pris og full sikkerhet på at flyet går !"
Orkide er jo aktive me dtilbud om dagen også. Meget aktive med TG tilbud. Også med TG-mikro-points..