Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Tror det å hadde vært mere pop blandt reisende om den hadde vært inn BKK før den går til KBV. Virker no tungtvint syns jeg....:drunk:

Og om du vil reise med Krabi, hvorfor betale mye mer enn allerede etablerte selskap som tilbyr daglige avganger.

Husk også at de også flyr fra MUC hvor LH har stort fotfeste og brukbare priser. Hvor "lettlurte" er tyskere ??

Bortsett fra at LH ikke flyr direkte (non-stop) MUC-BKK, da må du via FRA.
Thai flyr derimot MUC-BKK

Og de annonserer med introduksjonstilbud (kr. 8900 eller noe sånn) som man ikke kan booke på nettet.

Hmmm... annonserer noe som ikke kan selges paa web?? Hoeres ut som SAS IT har vaert inne i bildet ;)

Serioest, dette lukter muggent

Webprisen e rca. kr. 10.400 i samme periode........:rolleyes:

Litt om hva Kair tilbyr:
– Vi tilbyr topp service om bord. Når vi starter opp med våre flyvinger, vil vi eksempelvis tilby thailandsk nakke- og skuldermassasje om bord – gratis. Vi tar heller ikke ekstrabetalt for mat og drikke. Krabi Airline ønsker ikke å konkurrere på pris, men vårt store konkurransefortrinn er at vi flyr nonstopp fra Norge til Thailand, sier Sivertsen til HegnarOnline.
http://www.hegnar.no/reise_livsstil/article309411.ece

Jeg regner med at massasjen gjelder kun for C klasse.....blir spennende og se om de kommer nå snart:D

Hadde vært morro å se hvordan de skal løse den massasjebiten. 400 personer skal ha en halvtimes massasje hver..... Noen som vil regne ut hvor mange massører de må ha med på turen? Som noen sa, dette virker litt merkelig :cool:

Massør til sette 22A, takk! Mye rart fra den kanten. Og hvorfor er det ikke annonsert for dette på nettsidene. Må da være den enkelste ting i verden å skrive noen linjer om dette?! Og mht drikke håper jeg i det minste at det ikke er thailansk riswhisky det er snakk om... :-)

Vet at Thai og SAS ikke er enige i denne, men;

Mens thailandsk turistindustri altså kommer med dystre rapporter om utviklingen, er nordmenn like ivrige som før når det gjelder å reise til Thailand.

http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2658747.ece

Men når det gjelder Krabi er jeg fortsatt ikke overbevist om at de kommer, selv om markedsføring og avis artikler hevder det motsatte.

Men når det gjelder Krabi er jeg fortsatt ikke overbevist om at de kommer, selv om markedsføring og avis artikler hevder det motsatte.

Utover høsten begynner det jo å bli hustrig å sykle nordover mot Gardermoen også, så kanskje de burde vente til våren...

Har undret på hvordan de kan få kvalifiserte 744 kapteiner. Antar slike kapteiner neppe gir opp jobben i TG, SQ eller UA for et såpass usikkert prosjekt.. ??

Det er ikkeno' problem. Får de fly fra UA er sikkert pilottrening en del av pakka. Det finnes jo også nok av 'Manpower'e' for piloter ...

De gir seg jaggu ikke. Hel innrykk av annonser i helgens aviser. Denne gangen reklameres det med inntroduksjonspris ved kjøp av billetter gjennom reisebyråene.

Forøvrig kan man også merke seg dette. I følge TAT har ankomster fra Norge til Bangkok International Airport i år gått forbi Danmark, Sveits og Finland.

http://www.tatnews.org/index.asp

Ironisk med tanke på at disse tre land har opp mot to daglige direkte avganger til Thailand fra sine nasjonale hubs.

Men om Krabi kommer til Oslo? Jeg er ikke overbevist!

Dersom de starter , som jeg selvfølgelig håper, så er det bare å sitte på gjerdet.

Da dukker det nok opp ganske raskt 'a AY tilbud på 2.995 og 3.995 for å fylle opp 744'en.

Får jeg 2.995 spretter jeg over med en gang på en 3-4 dagers , just for the fun !!:cool:

Har snakket med noen trofaste Thai-reisende som har lest om dette, og de sier i kor : " Åffer ska vi dra med detta da, når vi komme avgårde med TG for en lavere pris og full sikkerhet på at flyet går !"

Orkide er jo aktive me dtilbud om dagen også. Meget aktive med TG tilbud. Også med TG-mikro-points..

Dersom de starter , som jeg selvfølgelig håper, så er det bare å sitte på gjerdet.

Da dukker det nok opp ganske raskt 'a AY tilbud på 2.995 og 3.995 for å fylle opp 744'en.

Får jeg 2.995 spretter jeg over med en gang på en 3-4 dagers , just for the fun !!:cool:

Har snakket med noen trofaste Thai-reisende som har lest om dette, og de sier i kor : " Åffer ska vi dra med detta da, når vi komme avgårde med TG for en lavere pris og full sikkerhet på at flyet går !"

Orkide er jo aktive me dtilbud om dagen også. Meget aktive med TG tilbud. Også med TG-mikro-points..

Æh, ikke si det a! Dro akkurat 8 laken x 2 med Blå/hvitt til Bangkok i Februar:(

Status
Not open for further replies.
Back