Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
http://www.hangar.no/news/117/ARTICLE/1726/2008-06-05.htmlO’Leary erkjenner at Ryanair ikke har sikret sitt drivstoff-forbruk for det kommend år, men legger til: ”Jeg håper oljeprisene faller på mellomlang sikt, men jeg håper også at prisen forblir høy for da vil vi bli kvitt en mengde elendige og sørgelige konkurrenter som vil bidra til å dempe prisene på for eksempel lufthavnsavgifter samt dempe ivrige byråkrater. Selv idioter som Harry Bush ( Storbritannias sivile luftfartsmyndighet – Civil Aviation Authority – CAA. Harry Bush er direktør for økonomisk regulering i CAA ), kan ikke ignorere det faktum at de fleste flyselskap vil gå konkurs fordi oljeprisen er for høy” sier den sedvanlig storkjeftede, selvbestaltede allviter, irlenderen O’Leary.
......................
”Etter hvert som selskapene går konkurs så vil lufthavnene umiddelbart se forretningsmuligheter forsvinne og med en gang ringe Ryanair og trygle og be om at vi starter ruter dit” sier O’Leary.
Hvordan vill det se ut med en seriøs boble-sprekk?
-A
Kanskje folk får opp øynene og kutter ned på all den unødvendige bruken av ikke-fornybar energi?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.