Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vi skal fylle en liten skvett diesel (LS MGO) på onsdag i neste veke her i USA for å toppe opp litt, og med en pris på $0.263 pr. liter som da blir 3.119 NOK med kursen som er akkurat nå (11,8618), kommer likevel rekninga på $105200
Da tok Dollaren seg en tur under 11 igjen, og Euro under 12. Så får man se hvor lenge det varer
Jeg legger ut med båten asap. God forklaring her:
https://www.dn.no/olje/olje/koronaviruset/kenneth-tveter/amerikansk-lettolje-kollapser-mandag-folk-kjoper-olje-uten-a-forsta-hva-det-innebarer/2-1-794219
Jeg har en avtale med bruttern.Han glemte dog å forklare at WTI leveres i Cushing, Oklahoma, så litt utfordrende med en veldig stor båt opp dit såvidt jeg forstår det![]()
Slik de økonomiske utsiktene ser ser ut, ville det ikke overrakse om juni kontraktene også får ett skikkelig fall om ett par uker. Nå vil vel en del oljeutvinnere i USA gå konk om ikke Trump betaler for å ikke utvninne olje.Sånn til sammenligning, det som ble gikk til negative priser, var olje med levering mai, som har siste handelsdag i dag vel, til sammenligning handles samme oljen med levering juni til $22 fatet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.