Ny operatør på MOL - TRD (Krohn Air)

Wiggo Hovde

ScanFlyer Silver
Last edited by a moderator:
Re: Ny operatør på MOL - TRD

Med all mulig respekt for hvem dette er, men logoen minner meg om en logo for et bryggeri!

Med all mulig respekt for hvem dette er, men logoen minner meg om en logo for et bryggeri!

Jeg fikk assosiasjoner til en iskremleverandør, jeg for min del. :colgate:
Kanskje de serverer kroneis.

Respektablet tiltak !
Det bør være et eksempel til etterfølgelse.
Alder ingen hindring!
Neste blir vel at fyren utnytter folk og materiell og tar en slinge sydover fra Molde til en destinasjon syd i landet!

Døgnflue......

Kanskje. Hvis han greier å snappe opp alle de cirka 25000 passasjerene som årlig har brukt ruta, og kanskje legge på 10% fordi rutetidene blir betydelig bedre, og greier å ta 750 kroner i snitt for en enveisbillett, har han drøyt 20 millioner kroner i året å drive butikk for. Det er premissene. Utgiftssiden må nesten noen andre mene noe om.

Greia minner litt om Vildanden og det har vel ikke akkurat vært grei skuring på ferdig asfaltert vei, men det humper og går likevel, så det er litt tidlig å dømme det til døgnflue, men det er definitivt en fare for at det blir det likevel.

Var det ikke noe som het "Krone Kaffe" som brukte den logoen? Samma hva, bare de flyr!

Jeg ønsker de selvfølgelig hjertelig velkommen hit, og krysser fingrene for at det går bra - variasjon liker vi jo!

Spennende og gratulerer til begge lufthavner :) Rutetidene er mye bedre enn de elendige tidene SAS opererte med. Når blir ruten aktuell for forretningsreisende i begge byer.

Da blir det nok endelig mulig å få en ny flytype i loggboka :)

Dette er spennende nyheter ja !
All respekt av denne mannen ! Alder ingen hindring nei ! -Dette er "stå-på" vilje uten sidestykke ! :)

Håper virkelig de lykkes med denne ruta ! :)

Blir kanksje brukt litt av pasienter og pårørende som skal til Regionsykehuset i Trondheim ?

Merkelig oppsett ..
Sun Air skal fly , SAS i Molde skal selge billetter pr telefon og epost ?
Virtuelt flyselskap på lik linje med Vildanden ?

Back