Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvis Kobro har visst dette i flere dager, har Kjos også. Dette er grundig planlagt.
Med overskriften
Norwegian overtar Sterlings konkursbo Stupte NAS aksjen,
Virker som "timingen" er god der i gården gitt:8:
Forhåbentlig er DY smarte nok til IKKE at lave en virksomhedsovertagelse - for så er de bundet af de aftaler som NB har indgået med de ansatte.
Hvis de starter med "et blankt stykke papir" kan de ansætte på egne betingelser.
Her går det fort i svingene. Kom ikke å fortell meg at Norwegian ikke har forberedt seg på dette![]()
Imponerende... Gratulerer til organisasjonen som virkelig snur seg fort!!! Nå blir de definitivt et nytt SAS.
Er det en mulighet at Norwegian vil prøve seg på å konkurere med SAS på f.eks CPH-SVG?
Tiden vil gi svar![]()
Noen som vet om pressekonferansen kan følges online?
EDIT: Sjeldent jeg har sett så stor aktivitet på forumet. 100 viewing. WOW.
CHP-SVG/BGO tror jeg DY holder seg langt unna, se bare på NB's fiasko på BGO ruten. Frekvenser med mindre maskiner er tingen på de rutene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.