Re: Norwegian establishes base at Copenhagen airport
Skemaet er da fint nok, men det skelner ikke mellem ruter/frekvenser der starter om kort tid eller ruter/frekvenser der først starter til sommeren 2009.
Desuden skal man også tage højde for at kapaciteten på nogle ruter rent faktisk er erstattet af andre - men at dette var annonceret inden Sterling forsvandt.
Dette drejer sig om TXL-CPH hvor Air Berlin netop fra 1. nov. har øget frekvensen med 5x ugentligt - dvs. det der frem til 29. okt udgjorde Sterlings kapacitet. Anden rute er MXP-CPH hvor easyJet er gået ind med daglige flyvninger og derved udbyder højere kapacitet end hvad Sterling gjorde.
Her er et skjema med oversikt over kapasiteten før og etter Sterling-konkursen:
http://www.boarding.no/files/skema_sterlingruter_091108.pdf
[/url]
Skemaet er da fint nok, men det skelner ikke mellem ruter/frekvenser der starter om kort tid eller ruter/frekvenser der først starter til sommeren 2009.
Desuden skal man også tage højde for at kapaciteten på nogle ruter rent faktisk er erstattet af andre - men at dette var annonceret inden Sterling forsvandt.
Dette drejer sig om TXL-CPH hvor Air Berlin netop fra 1. nov. har øget frekvensen med 5x ugentligt - dvs. det der frem til 29. okt udgjorde Sterlings kapacitet. Anden rute er MXP-CPH hvor easyJet er gået ind med daglige flyvninger og derved udbyder højere kapacitet end hvad Sterling gjorde.