Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vel, teoretisk kan de dukke opp med 772ER som de også bruker fra PRG...![]()
What to believe? Noen som ikke vil fortelle kanskje?
What to believe? Noen som ikke vil fortelle kanskje?
Snakket med noen høyt oppe i bransjen idag, som absolutt ville visst om eventuelle nye selskaper på OSL (uten tvil), og jeg spurte om de visste noe om en mulig direkterute til Seoul.
Mange andre lover jo også godt...og at det var mange andre ruter til Asia som ville starte før OSL-ICN...
Hm. Hadde ihvertfall vært bra med KE på OSL og rask forbindlese til Asia sammen med TG. Mange andre lover jo også godt...![]()
Air China bør jo ligge godt ann til å starte en rute snart, det er vel 100000+ reisende mellom Norge og Kina årlig..
Jeg trodde det var ca 100.000 bare fra Osl jeg?
Mente at jeg leste dette et sted i forbindelse med poteniselle ruter fra Osl.
Lar meg gjerne korrigere her hvis det ikke stemmer.
Spørsmålet er vel heller hvor mange reisende det er fra Osloområdet.
Nordmenn som har andre flyplasser i sitt nærområde mener jo at toll, ny innsjekk og sikkerhetskontroll på OSL er så belastende at de heller flyr direkte til annen europeisk flyplass for flybytte![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.