Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Stor försening på DY7006 JFK-ARN
Måste vara EI-LNA som är boven, -LNF som gick ARN-JFK igår kväll tog JFK-LGW på returen, medan -LNA som kom från LGW fortfarande är kvar på JFK.
Tur ARN bara har BKK som longhaul flight idag, den klarar -LNG själv.

Med mindre jeg leser feil så ser det ut til at Norwegian har 2 LH-turer ut fra ARN i dag.

- ARN-BKK, med avgang ca 14.35.

- ARN-SJU, med avgang ca 16.00.

Men ser ut som at LN-LNE er på tur fra OSL til ARN nå som DY8881, skal vel ta en av disse kanskje.

Last edited:

Med mindre jeg leser feil så ser det ut til at Norwegian har 2 LH-turer ut fra ARN i dag.

- ARN-BKK, med avgang ca 14.35.

- ARN-SJU, med avgang ca 16.00.

Men ser ut som at LN-LNE er på tur fra OSL til ARN nå som DY8881, skal vel ta en av disse kanskje.

Helt rätt!
Hade missat SJU jag :)

Stor försening på DY7006 JFK-ARN
Måste vara EI-LNA som är boven, -LNF som gick ARN-JFK igår kväll tog JFK-LGW på returen, medan -LNA som kom från LGW fortfarande är kvar på JFK.
Tur ARN bara har BKK som longhaul flight idag, den klarar -LNG själv.

Ja igjen så er det LNA som blir ståendes fast og forårsaker forsinkelser på 12-24 timer. 4 gangen dette de siste par måneder.

LNA fikk en birdstrike under landing på JFK i går kveld, og ødela visstnok flere landingslys (På selve maskinen). Nye deler på vei fra Seattle.

-LNA går nu ferry ARN-OSL, så därmed verkar -LNE bli kvar på ARN

Re: Norwegian mellom USA og Karibia

Noen som vet om Norwegian har klart å fylle disse første flyene?

OSL-JFK i morgon har iallfall berre 6 ledige seter, alle i Economy.
JFK-OSL på returen har 1 ledig i Premium Economy og 1 i Economy.

Jeg tror han mener flightene fra JFK/BOS/BWI til Karibien .... ;)

Og dette poster du rett ut siden du har tilgang til noe du ikke skulle hatt, formoder jeg......:old

Og dette poster du rett ut siden du har tilgang til noe du ikke skulle hatt, formoder jeg......:old
Pr nå er det 6 ledige seter premium på OSL-JFK idag
Og utsolg på returen JFK-OSL. Dette har jeg fra noe som alle har tilgang til; Norwegians hjemmesider. Det er ikke noe problem å finne ut hvor mange seter det er igjen hvis det er under 9. Er de mer en 9 kommer det ikke fram. Det samme finner du i mange andre internettbooking systemer for både rutefly og charter. Kan ikke se at noen har gjort noe galt ved å poste dette...

Pr nå er det 6 ledige seter premium på OSL-JFK idag
Og utsolg på returen JFK-OSL. Dette har jeg fra noe som alle har tilgang til; Norwegians hjemmesider. Det er ikke noe problem å finne ut hvor mange seter det er igjen hvis det er under 9. Er de mer en 9 kommer det ikke fram. Det samme finner du i mange andre internettbooking systemer for både rutefly og charter. Kan ikke se at noen har gjort noe galt ved å poste dette...

Hjemmesiden viser nok bare seter tilgjengelig for salg. Den tar nok ikke høyde for overbooking, standby-passasjerer, seatblocks og så videre..

Jøss. Det var då voldsomt til reaksjonar, skulle nesten tru det var statshemmelighetar det var snakk om :) Dataene er henta frå ExpertFlyer, og samme data kan sikkert hentast frå heimesidene til Norwegian. Som sagt så overbookar ikkje Norwegian, og meininga var berre å gje ein peikepinn på solgte seter ikkje nødvendigvis nøyaktig antall.

Men no var det uansett feil flight eg henta data frå :D

Men slapp av, skal aldri gjenta seg at slike statshemmeligheter vert delt igjen ;)

Er det mulig for Norwegian å wetlease et cruiseskip for å få folk hjem? :P

Men ingen tårevåte historier i VG enda, muligens dårlig wifi på flyplassen der. Eventuelt så skjer det for mye andre steder i verden.

Hei! Hi Fly A330-200 CS-TQP er nå på vei inn til OSL fra BRU som NAX8891. Er det noen som vet grunnen til dette?

Beste hilsen Espen

12 des 2015 19:44 Norwegian would like to inform that your flight DY7031 at 16.12.2015 15:45 will be operated by HiFly, Airbus 330-200. The departure time, flight number and booking reference is the same.(Inflight entertainment is limited).If you choose not to travel, we can offer you a full refund by contacting our Contact Centre by phone, 815 21 815. Norwegian apologizes for the inconvenience.
Tyder kanskje på planlagt vedlikehold eller noe sånt? Isåfall kab man vel anta det er stasjonert crew i FLL slik at de ikke blir ytterligere forsinket derifra.

Edit:
Ser at Euroatlantic har fløyet LGW-JFK-LGW for dem også.

Last edited:

Og flyvningen FLL-OSL (med Hi-Fly) er i hvert fall 3,5 timer forsinket. Hva er årsaken til dette?

EDIT: nå er hun på vei, 5 timer forsinket.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back