Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

CS-TFM står ennå på bakken i JFK (Crewrest?)

og DY7020 JFK-CDG (12 Juni) står som Kansellert?

Edit:

Etter å ha sjekket Norwegian sine sider er det ytterlige delays,

DY7020 (11 Juni) har fått nytt nr, DY7920 Wamos Air 744, ny tid ut fra JFK 13 Juni 2030 Lokal Tid, da to døgn forsinket.

DY7020 (12 Juni) har fått nytt nr, DY7960 Euroatlantic 777, ny tid ut fra JFK 13 Juni 0645 Lokal Tid.

Må vel bli noe krøll på andre sektorer og da?
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Ser den svarte A340 fra HiFly Malta kommer fra JFK til OSL nå som DY7002. Skal den fortsatt fly for Norwegian?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Det står 340 på DY7001 i kveld på Norwegians hjemmeside
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Ser ut som DY 7031 er i rute 16-6-2017, gate F-23.
Oppdatering etter landing.

Idag skal det være rekord høyt antall på Gardemoen med 110 000 pax.
Har ikke sett noe til det, 5 minutter på vanlig sikkerhets kontrol, 1 min på Fast Track.
Heller ikke flere enn vanlig som ser ut til å vandre rundt mellom sjapper og gates.
Ganske sivilisert, forløpig.
Sitter på Lounge nå, rolig her også men om en halvtime må jeg gå ned og blande meg med de uvaskede:(
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Ser LNG blir ferget CPH-OSL, samtidig som HiFly Malta kom fra JFK. Betyr det at en 787 er tilbake i trafikk og HiFly-maskinen er ferdig for denne gang?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Ser LNG blir ferget CPH-OSL, samtidig som HiFly Malta kom fra JFK. Betyr det at en 787 er tilbake i trafikk og HiFly-maskinen er ferdig for denne gang?

Ja. Går tilbake til Beja klokke 19.14 som Nax8996
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Litt OT, men noen som vet om HiFly fremdeles flyr A340-500, eller står den parkert?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Litt OT, men noen som vet om HiFly fremdeles flyr A340-500, eller står den parkert?

CS-TFX flyr forsatt. I det siste sydenturister fra div byer i Tyskland for Tui.
CS-TFW er stored ifølge planespotters.net.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Alle Dreamlinere er ute å går bortsett fra LNC og LNH som står i CPH.
Brukes Wamos 744 pga sykdom på de i Køben eller er det en kabal som ikke helt går opp etter de begynte med long haul fra BCN?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Alle Dreamlinere er ute å går bortsett fra LNC og LNH som står i CPH.
Brukes Wamos 744 pga sykdom på de i Køben eller er det en kabal som ikke helt går opp etter de begynte med long haul fra BCN?

Det er nok fly til og dekke alle LH-ruter og europaruter i utgangspunktet. Da flyr alle 14.
Tyder kanskje på at 1 av flyene i CPH ikke er tilgjengelig akkurat nå siden Wamos er innleid fra i dag. Det andre flyet har bare nattstopp og flyr til LAX i morgen 12.25

Ser ut som Wamos også skal fly DY7001/7002 i morgen og lørdag.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

DY1800 til Malaga er 10 timer delayed foreløpig. Skal flys av CS-TFM som ennå ikke er tatt av fra Lisboa. Men Wamos står da ennå med 747 på OSL?

Ifølge nettsiden til DY skal Wamos fly DY7001/7002 i kveld og i morgen. Bare 2 787 på OSL til 3 ruter, 2 LH og 1 europarute.
LNC dro til Birmingham i går kveld. Service sikkert.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Ser ut som Wamos'en gikk til LGW fra JFK etter å ha ankommet fra OSL, mens LN-LNG gikk over til JFK-OSL. Er Wamos nå ferdig eller satt opp på flere turer?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Ser ut som Wamos'en gikk til LGW fra JFK etter å ha ankommet fra OSL, mens LN-LNG gikk over til JFK-OSL. Er Wamos nå ferdig eller satt opp på flere turer?

Nja. Ligger ett ferrynr på den til OSL i CDM.. DY8992
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Wamosen forsvant til Madrid i går etter Gatwick, mens CS-TFM tok over på DY7015.

I følge Norwegian's er flyet i rute, så ligger 777en inne de neste tre dagene på LGW-JFK-LGW. (Så langt fram jeg klarer å se?)
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Krøll på 737 rutene, gårsdagens D8 1605 PVD-EDI er kansellert, nytt rutenr og ny tid, skal gå i dag 18:25EDT som D87950. D8 1604 ankom PVD i rute, så må vel ha skjedd noe der.

Noen som vet?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Krøll på 737 rutene, gårsdagens D8 1605 PVD-EDI er kansellert, nytt rutenr og ny tid, skal gå i dag 18:25EDT som D87950. D8 1604 ankom PVD i rute, så må vel ha skjedd noe der.

Noen som vet?

Blir vel fort trøbbel med tiden om rutene som er planlagt non stop med MAX ender opp med fuelstop med 738. De må kanskje gjøre noen kanselleringer for å hente seg inn igjen?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden)

Blir vel fort trøbbel med tiden om rutene som er planlagt non stop med MAX ender opp med fuelstop med 738. De må kanskje gjøre noen kanselleringer for å hente seg inn igjen?

I utgangspunktet er ikke det noe problem, da det er romslig tid med en tur-retur innen 24 timer. Det er nok ekstraslingen mellom EDI og f.eks. OSL som da ligger i faresonen. Regner med at DY prioriterer Atlanterhavskryssingen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top