Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden)

Klokken 00.58 er DY7005 ARN-JFK vel avgårde ute over Atlanteren, vel 5 timer og 20 minutter forsinket. Individet er LN-LNF. Denne var visst ca 3 timer og 50 min forsinket inn som DY7206 fra BKK i følge FR24.

Sitter på FLL og skal på flytur om en time.
Ser ut som alt er i rute.
10 min i kø for manuel check-in. 10 min i kø for sikkerhets kontrol så egentlig
ikke så smertefullt.
Kjos kunne vel ha kjøpt eget skilt, men dem lånte
Emirates skjerm, var jo rød og hvit så det gikk da på en måte.

Attachments

• IMG_4096.jpg
    IMG_4096.jpg
    112.6 KB · Views: 870

Må jo flire litt av alle Norwegians måter å spare penger -Emirates skjerm! Nuvel. Da er det bare å ønske god tur og god jul!

Må jo flire litt av alle Norwegians måter å spare penger -Emirates skjerm! Nuvel. Da er det bare å ønske god tur og god jul!

Tja, det kunne vel ha vært en glitch, men dem hadde gulvskilt også som sluset oss inn i riktig kø. Trodde dog jeg havnet i feil kø når jeg løftet blikket og så Emirates skjermen, men damene bak disken forsikret meg at dette var riktig.

Sitter ved gate området og tviler litt på at dem får denne DrømmeLinja avgårde
21:15 som planlagt.
Nå 20:40 og mannskapet gikk ombord 5 minutter siden.
Dette er en kronglete operasjon for ankomst er terminal 4 og avgang terminal 3.
Derfor må all paxen busses til neste terminal og det kan ta litt tid før dem får begynt å rengjøre kabin og fylle drivstoff og slikt.
Tror jeg vedder et glass øl på at vi ikke skyver tilbake 21:15..:drink

Da ser det ut til at LN-LNG, som visstnok har stått i Paris siden fredag( ref post på forrige side ) nå er tilbake i drift. I alle fall ankom LNG for kort tid siden ARN fra CDG som DY8991. :)

Tja, det kunne vel ha vært en glitch, men dem hadde gulvskilt også som sluset oss inn i riktig kø. Trodde dog jeg havnet i feil kø når jeg løftet blikket og så Emirates skjermen, men damene bak disken forsikret meg at dette var riktig.

Sitter ved gate området og tviler litt på at dem får denne DrømmeLinja avgårde
21:15 som planlagt.
Nå 20:40 og mannskapet gikk ombord 5 minutter siden.
Dette er en kronglete operasjon for ankomst er terminal 4 og avgang terminal 3.
Derfor må all paxen busses til neste terminal og det kan ta litt tid før dem får begynt å rengjøre kabin og fylle drivstoff og slikt.
Tror jeg vedder et glass øl på at vi ikke skyver tilbake 21:15..:drink
Landa 8 min. før rute så jeg :)

Hvilket individ tar forresten DY7102 Las Vegas - Oslo idag? Lukter forsinkelse eller? har noen kjente med der som undrer..

Case closed. LNB var det visst

Last edited:

På julekvelden er LN-LNG omtrent 4 timer og 10 minutter forsinket inn til ARN som DY7088 fra LAX. LNG gikk også sent ut fra ARN til LAX i går, så er nok en følge-forsinkelse da den later å ha hatt små/større forsinkelser jevnt over de siste dagene i følge FR24.

I mens passerer straks LN-LNC forbi her som DY7005 til JFK, vel 1 time og ca 30 minutter forsinket.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back