• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Hvorfor blir ikke -LNE stående på BGO mens -LNA kunne dratt til LGW? Jeg antar at det ligger en naturlig årsak bak, bare nysgjerrig på hvilken.

Kan tenkes at det f.eks ligger i hvilket land flyene er registrert. Da noen av maskinene er registrert i forskjellige land, med forskjellige trafikkrettigheter.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Kan tenkes at det f.eks ligger i hvilket land flyene er registrert. Da noen av maskinene er registrert i forskjellige land, med forskjellige trafikkrettigheter.

Begge maskinene det er snakk om er jo i skrivende stund registrert i Irland med like trafikkrettigheter (?), så tviler litt på at det er bakgrunnen.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

CS-TFZ är ju passande redan på plats på ARN, verkar ha flugit de senaste dagarna åt TUI Fly.

När kommer -LNB hem från OAK?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

CS-TFZ är ju passande redan på plats på ARN, verkar ha flugit de senaste dagarna åt TUI Fly.

När kommer -LNB hem från OAK?

EILNB skal ikke hjem i dag..

CSTFZ DY7087 13JUN15
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Er det samme feil på alle eller det bare flåten som har en dårlig uke men ymse tekniske feil her og der?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Er det samme feil på alle eller det bare flåten som har en dårlig uke men ymse tekniske feil her og der?

-LNB har jeg ikke status på, men LNA er forsinket pga "TECHNICAL DEFECTS". Ny tid 15:30, så får vi se om den kommer seg til Bergen i tide.

EDIT:

EILNE som skulle fly ferry BGO-LGW har retunert til BGO pga tekniske problemer.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

-LNB har jeg ikke status på, men LNA er forsinket pga "TECHNICAL DEFECTS". Ny tid 15:30, så får vi se om den kommer seg til Bergen i tide.

EDIT:

EILNE som skulle fly ferry BGO-LGW har retunert til BGO pga tekniske problemer.

LNE startet opp igjen og er på vingene.. Men hva med LNA? Kom seg avgårde fra OSL, men er i holding midtvegs til Bergen

Ser ut som det ordner seg og begge fly lander der de skal. Men hvordan er det med 787-teknikere i Bergen hvis det oppstår problemer med ett fly der? Må flys inn fra OSL?
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

På vei mot BGO igjen nå ...
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

(Her er -LNE under takeoff fra BGO kl. 14:37. Var vel første forsøk da.)
 

Attachments

  • EI-LNE.jpg
    EI-LNE.jpg
    42.4 KB · Views: 1,696
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Ser på nettsiden til DY at det blir leiefly i trafikk også i morgen og mandag.

- I morgen Euroatlantic 777-200 ARN-JFK. CS-TFM er vel det siden den kommer inn fra JFK i
morgen kl 11.10 som dagens DY7006

- Mandag Hifly 330-200 CPH-LAX. Det blir vel CS-TFZ som i dag flyr ARN-LAX-ARN.

Det betyr nok at LN-LNB fortsatt ikke kommer i trafikk igjen på noen dager.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Ser på nettsiden til DY at det blir leiefly i trafikk også i morgen og mandag.

- I morgen Euroatlantic 777-200 ARN-JFK. CS-TFM er vel det siden den kommer inn fra JFK i
morgen kl 11.10 som dagens DY7006

- Mandag Hifly 330-200 CPH-LAX. Det blir vel CS-TFZ som i dag flyr ARN-LAX-ARN.

Det betyr nok at LN-LNB fortsatt ikke kommer i trafikk igjen på noen dager.

Morgendagens LNB + leiefly
LNLNB DY7067
CSTFM DY7006
CSTFZ DY7091
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Nu verkar -LNB vara frisk och är på väg hem, går just nu ferry DY8883 OAK-ARN.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Alle 788 er på LN-reg med unntak av EILNA.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

EI-LNH stod utenfor en hangar på Gardermoen kl 9 i dag. Er det normalt?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Ja fordi den hadde nattstopp. Kom inn fra LAX igår. På vei til OAK nå.

Det stemmer at -LNH enda er på irsk registrering. Skal til BKK imorgen, som EI-LNH...:8::angry:
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Jeg syns denne er fin:

DY7015
17.06.2015
LGW
JFK
LN8X2
1700 0100/1
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

Går litt fort i svingene hos DY også:
17. jun 08:14 Please disregard the last message. Your flight DY7015, 17th of June is not cancelled. We apologise the mistake.

17. jun 08:01 We regret to inform that your flight has been cancelled DY7015 17. Jun
London/Ga. - New York.
Dep: 18:00. For free rebooking or full refund of your ticket,please call Norwegian at 81521815 (+4721490015 from outside Norway)

Det var i går det ble kansellering, og i dag går det A330-300 parallelt med B787en
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden)

CS-TFZ är tillbaka på ARN igen..

DY7067 ARN-OAK idag fredag flygs med HiFly, på grund av -LNB´s stora försening till LAX igår.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top