Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Dreamlineren ender som regel opp på FL420/430 etter en stund, der oppe er det bare biz-jets og UFO'er.

Hva skjedde med DY7001 tirsdag 22.10? I det jeg gikk ombord i flyet til MUC kl 18 i kveld hørte jeg det ble annonsert at transitpassasjerer kunne hente matkuponger ved gate 36 frem til KL 18.15. Så ikke noen 787 ute på tarmac, men derimot en SAS A340 som trolig også skulle til New York sterkt forsinket...

Det skjedde ikke så mye med DY7001 i går. Kom bare kraftig forsinket fra BKK etter hjulproblemet på mandag. DY7001 dro rett før 21.30 Derfor det var matbonger til utdeling. Også SAS var kraftig forsinket til New York i går pga tekniske problemer. Det var det flyet du såg da.

Jord radiusen flyet flyr øker med 914 m det medfører at en 1/4 runde blir 1436 meter lenger i flydistanse.

Jeg fikk det grovt regnet til å bli i overkant av 3 km for de høydene vi snakker om, men tar høyde for at jeg kan ha blingset litt. Uansett ikke særlig relevant for de distansene vi snakker om :)

Ni som kan sia i spåkulan, gör CS-TQZ sin sista flight från ARN nu mot JFK (för den här gången)

-LNA redo för att ta ARN-BKK imorgon?

CS-TQY flyr JFK-ARN-BZZ imorgen 24/10.

Forresten der, er det ingen som har fått med seg DY7201 idag?

STD 1520
ATD 1518

:up:

STD 1520
ATD 1518

"Må være lite pax når de klarer å gå før rute!" :)

STD 1520
ATD 1518

Har sett det ja. Godt jobba det i dag. La det bli en vane fra nå av da.

Jeg fikk det grovt regnet til å bli i overkant av 3 km for de høydene vi snakker om, men tar høyde for at jeg kan ha blingset litt. Uansett ikke særlig relevant for de distansene vi snakker om :)
1,5km stemmer bra det, dvs 6 sek ekstra. Mikroskopisk i forhold til hva man kan spare på en mer direkte routig.

STD 1520
ATD 1518

TQZ antar jag du menar ;) ;)

-LNA nu ute på testflight över norra Sverige! :)

Virker som at 787ene går som en drøm nå:) Thor gikk JFK - OSL på 6.10!

Virker som at 787ene går som en drøm nå:) Thor gikk JFK - OSL på 6.10!

Ja det må ha vært en god medvind. Så på flightradar at hastigheten var helt oppe på rundt 600 kts, rundt 1100 km/t på USA-siden inatt.

Ja det må ha vært en god medvind. Så på flightradar at hastigheten var helt oppe på rundt 600 kts, rundt 1100 km/t på USA-siden inatt.

Ja, latterlig bra tid! Eneste måten jeg kan få med dama til LA til sommern er å vise gode flytider til hu xD "det ække så langt" hehe

Bra match! Fly intressert og flyskrekk! XD

skal tru om vg og dn slår det like stort opp når flyene er FØR rute :-P Bra dette, får tru det begynner å jenke seg til omsider nå :-)

skal tru om vg og dn slår det like stort opp når flyene er FØR rute :-P Bra dette, får tru det begynner å jenke seg til omsider nå :-)

Vurderer en tur til NY i jan-feb så det var mye billigbilletter

Last edited:

UA har fra under 3.500 med alt inkludert om dagen.... Koffert, mat, bonuspoeng , forhånds setebestilling etc etc... SK noe mer.... ;)... Og hvis noe gærnt, tenk selv...

Status
Not open for further replies.
Back