Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.
Jeg minner om at pressesjefen selv, i SAS, beklager at de glemte disse passasjerene. Det skulle vel bety at de var overlatt til seg selv. Og som jeg stiller spørsmål ved, hvordan kan de glemme noen passasjerer når man har passasjerlister?
Men når det går galt kan det gå galt for hvem som helst. Ingen er vaksinert mot det.
Og det var ikke noe lang graving for å finne eksemplene. Jeg valgte bare det eksemplet.
Vidar
Enda bra at du fant det ut. Men fortsett å grave sikkert mange fler slike grelle eksempler. Var allikevel ikke det som var essensen, snarere det at i andre tilfeller så måtte i en stor grad pax fikse seg selv når det gjaldt ombooking.
Forøvrig så aner jeg en god del ekstra smør på når mor og far skal fortelle hvor fryktelig dårlig behandlet poden har blitt, uten å forsvare behandlingen
Jeg minner om at pressesjefen selv, i SAS, beklager at de glemte disse passasjerene. Det skulle vel bety at de var overlatt til seg selv. Og som jeg stiller spørsmål ved, hvordan kan de glemme noen passasjerer når man har passasjerlister?
Men når det går galt kan det gå galt for hvem som helst. Ingen er vaksinert mot det.
Og det var ikke noe lang graving for å finne eksemplene. Jeg valgte bare det eksemplet.
Vidar