Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.
Hva som skjer på Puente Genil Airport (GEN) vet jeg ikke, og at SAS fløy mellom Bangkok og Puente Genil eller forsåvidt OSL (hvis det var det du mente) visste jeg heller ikke. Hvorfor Norwegian har rundt 50% on time performance på sin longhaul ops vet jeg derimot, og det skyldes blant annet tekniske utfordringer på LNB, til dels LNA en sjelden gang, samt typiske innkjøringsutfordringer forbundet med en nysatsing.
Noterer til sammenligning at SK har 89% innenfor 10 min til BKK fra GEN og 98% innenfor 7 min til BKK fra CPH, hva skjer egentlig på GEN - værproblem eller...?
Hva som skjer på Puente Genil Airport (GEN) vet jeg ikke, og at SAS fløy mellom Bangkok og Puente Genil eller forsåvidt OSL (hvis det var det du mente) visste jeg heller ikke. Hvorfor Norwegian har rundt 50% on time performance på sin longhaul ops vet jeg derimot, og det skyldes blant annet tekniske utfordringer på LNB, til dels LNA en sjelden gang, samt typiske innkjøringsutfordringer forbundet med en nysatsing.