Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.
Du mister poenget som er at LCC vil bli hardere økonomisk rammet ved SAMME antall tekniske problemer
som "dyre" selskaper. Det er jo en smule ironisk at LCC må prise seg selv høyere fordi de av og til må
kjøpe tjenester av de "dyre" selskapene - eller for å si det på en annen måte, DY må prise seg opp fordi de andre har
høye kostnader, ikke fordi de selv har det
ld...
Tjoo, men i og med de har valgt det segment de nu har (LCC), og må forvente at få samme antal tekniske cancelleringer som alle andre, så er man vel alt andet lige en dårlig forretningsmand hvis man ikke budgetterer med de omkostninger det nu har. Og så sætter man vel sine "revolutionære lave priser" i forhold til det.
Du mister poenget som er at LCC vil bli hardere økonomisk rammet ved SAMME antall tekniske problemer
som "dyre" selskaper. Det er jo en smule ironisk at LCC må prise seg selv høyere fordi de av og til må
kjøpe tjenester av de "dyre" selskapene - eller for å si det på en annen måte, DY må prise seg opp fordi de andre har
høye kostnader, ikke fordi de selv har det
