Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.
Det har ingen andre implikasjoner enn at man faktisk vet at flyet går når det da er satt opp. Jeg kan i hvertfall ikke forstå at det kan være negativt for noen å vite at det som var feil er reparert og det eneste som står mellom oss og avgang er at crewet skal komme frem. Som jeg sa, langt mer "nice to know" enn "need to know", men kostnaden for DY ved å sende denne meldingen ville vel neppe være veldig stor, og således ser jeg ingen grunn til ikke å gjøre det, selv om det ikke er noe krav at de skal gjøre det.
Jeg skjønner ikke helt hvilke implikasjoner det har for en passasjer som sitter på flyplassen og venter på sin avgang om man vet det ene eller det andre. Man må vel uansett forholde seg til det oppsatte avgangstidspunktet (om det er pga teknisk feil, eller om det er ordinært avgangstidspunkt). Du kan jo ikke forvente at det blir ytterligere forsinkelser utover det selskapet indikerer om det er en teknisk feil man jobber for å utbedre, og du må jo uansett være forberedt til å stille opp til avgang kl 2300?
Det har ingen andre implikasjoner enn at man faktisk vet at flyet går når det da er satt opp. Jeg kan i hvertfall ikke forstå at det kan være negativt for noen å vite at det som var feil er reparert og det eneste som står mellom oss og avgang er at crewet skal komme frem. Som jeg sa, langt mer "nice to know" enn "need to know", men kostnaden for DY ved å sende denne meldingen ville vel neppe være veldig stor, og således ser jeg ingen grunn til ikke å gjøre det, selv om det ikke er noe krav at de skal gjøre det.