Nå står vel ikke akkurt topplederen i SAS fram i media med beklagelser når det oppstår store forsinkelser i hans selskap, og det gjelder vel stort sett de fleste andre bransjer. Slikt har de andre ansatte til å ta seg av.Hvor er Bjørn Kjos når slike "irregularities" oppstår?
Når det er positive nyheter som skal ut er det han som tar æren for de, men når det er negative nyheter så er det de informasjonsansvarlige som får "æren" for de.
ETA 15:58 minus direktrouting og shortcut så bør den kunne være på stand til 15:45. Maskinen har 1:30h turnaround som fastsatt i AHM og da blir ikke klokka mer enn 17:15 - matkuponger eller ei.
Men for all del, vi begynner "gjerne" å dele matkort klokken 17:00 bare for å prinsipielt følge boka, så får heller bare kjerra bli enda mer forsinket da fordi 250 mann forsvinner i alle retninger for å kjøpe en baguett.
Gode holdninger ser jeg......
Aner jeg en viss bitterhet?
Gode holdninger ser jeg......
Aner jeg en viss bitterhet?
Avinor er nede, når kom maskinen inn? Og når drar den igjen?
Da flygningen er over 3500KM trenger de ikke tilby care før forsinkelsen er forventet å bli
over 4 timer. Påstand om at DY omgår regelverket er således ikke riktig !
ETA 15:58 minus direktrouting og shortcut så bør den kunne være på stand til 15:45. Maskinen har 1:30h turnaround som fastsatt i AHM og da blir ikke klokka mer enn 17:15 - matkuponger eller ei.
Men for all del, vi begynner "gjerne" å dele matkort klokken 17:00 bare for å prinsipielt følge boka, så får heller bare kjerra bli enda mer forsinket da fordi 250 mann forsvinner i alle retninger for å kjøpe en baguett.
Att sannolikheten för att flighten skulle bli mer än två timmar sent torde varit hög för Norwegian redan vid ordinarie avgångstid så varför inte dela ut kupongerna i god tid (tex redan vid ordinarie avgångstid) istället för att leta efter passagerare som köper en baguette precis före den nya avgångstiden. Nu blev ju planet (minst) två timmar och tio minuter sent (som de flesta på forumet anat för länge sedan.
Se post #326.
Jeg tror jeg må ta med meg en stor flaske ett eller annet til deg når jeg lander i Oslo på torsdag neste uke. Det fortjener du!
Fast i tisdag ropade de ut i högtalarna om matkuponger till de som skulle med New York flighten som även den var försenad. Det lät lite förvirrat "de passagerare som inte kommit igenom passkontrollen än ber vi avvakta tills vi kommit på hur vi skall dela ut kuponger till dem". Med tanke på antalet långa förseningar de drabbats av på LH så kunde man ju tro att de hade fått in rutinen hur de skall hantera dem. Säger inte /vet inte om SAS hanterar det bättre, men som det varit med Norwegian på sistone med passagerare som får sova över i terminalen på Arlanda kan jag inte påminna mig att jag läst om SAS.
Jeg antar at reglene som skiller på over og under 3500km er basert på at det normalt serveres ("gratis") mat på lange flyturer.Da flygningen er over 3500KM trenger de ikke tilby care før forsinkelsen er forventet å bli
over 4 timer. Påstand om at DY omgår regelverket er således ikke riktig !
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.