Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser ut som (på flightradar24) at den har satt kursen mot Oslo akkurat nå.
Hva skjer med 7002 idag? Står den med snag på JFK?
Årsaken skal være problemer med vekt, som er knyttet til feil med hydraulikken på forhjulet til Dreamlineren, opplyser flyets kaptein til passasjerer DN.no har vært i kontakt med.
If you pay with peanuts you get monkeys!
Thomas
I tillegg til forsinkelsen medførte det også at 70 passasjerer ble denied boarding og fikk føle DY's skrantende kundeservice på kroppen
Skulle vært "artig" å vite hvor mange av de berørte av dette klusset som er skikkelig misfornøyde med behandlingen - føler man fort får frem de hissigste på VG nett osv. Dette er i alle fall bensin på bålet for mange, og sikkert en smule skadefro.
For ikke å snakke om at kundeservice påstår at flyet er i rute.
Hvis vi graver frem noen tidligere tråder om Norwegian IC, var det flere kloke herrer med god kjennskap til bransjen som advarte mot at IC ikke er det samme som en 737-operasjon. Dette ble raskt avfeid med at Kjos ikke var dum, han visste hva han gjorde osv.
Ser ut som om de gamle er eldst, og god bransjekunnskap aldri kan undervurderes.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.