Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

HiFly sin -TQY som var her idag har ingenting med NAX sin LH og gjøre. BKK pax blir fortløpende sendt til Stockholm hvor de i kveldingen får æren av å fly HiFly sin andre Airbus til BKK. -LNA er helt ute på viddene og blir ikke frisk, men ikke frisk nok til å operere 11 timer til Thailand.

CS-TQZ då eller? JFK flighten imorgon då? 9H-SEA på den om inte LNA är klar?

Hvor mange har blitt booket om til andre selskaper?

Ei- lna står på gate. Er problemet fix?

Det er vel ikke helt ensbetydende, men uansett - den skal taues bort bare gutta fra Boeing kommer.

Jeg har sagt at jeg nok ikke kommer til å benytte meg av DY sin LH satsning selv, da jeg mistenkte slike tilfeller ville dukke opp. Og kombinasjonen med DY sin elendige kundeservice når "shit hits the fan" og at de ikke booker om med andre flyselskaper, så faller de helt igjennom for min del.

Men jeg antar folk flest ikke tenker på dette, samt at de glemmer utrolig fort. Så DY vil nok klare å ri av denne stormen fra missfornøyde kunder og lykkes LH satsningen.

Regner med at eventuelle ledige seter i DY7202 er fyllt opp med pax som skulle vært med DY7206??
Og i såfall da hvordan blir de heldige plukket ut?

Må HiFly-flyene som skal til Bankok få nye klistremerker, eller har de fremdeles klistremerkene fra de fløy for DU for bare en liten stund siden? Hvis jeg har skjønt det rett er det ikke lov å lande i Thailand med helt kvitt fly uten logo, men mulig jeg tar feil.

Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v.

Jeg har sagt at jeg nok ikke kommer til å benytte meg av DY sin LH satsning selv, da jeg mistenkte slike tilfeller ville dukke opp. Og kombinasjonen med DY sin elendige kundeservice når "shit hits the fan" og at de ikke booker om med andre flyselskaper, så faller de helt igjennom for min del.

Men er bettverksselskapene så mye bedre, når alt kommer til alt? Er ikke så sikker på at passasjerer uten status vil oppleve f.eks SAS så veldig forskjellig.

Men er bettverksselskapene så mye bedre, når alt kommer til alt? Er ikke så sikker på at passasjerer uten status vil oppleve f.eks SAS så veldig forskjellig.

Jeg tror nok nettverksselskapene er bedre, men det er nok en aldri så liten forskjell på om man har status eller ikke. Selv har jeg opplevd flere irr-situasjoner, hvor SAS konsekvent kun har booket om til egne, senere avganger, men har også opplevd å bli booket om til andre selskaper.

9ezugera.jpg

Krysser fingrene nå. Osl-jfk ei-lnb.

Ja! Då var Hi Fly´s CS-TQZ påväg från ARN mot BKK som DY7205 med de som skulle åkt från OSL igår :)

Helt utan status blev jag ombokad från SAS till Thai när SK A343 fick ett motorfel i vintras.
Det gick smidigt och utan problem.

Norwegians Dreamliner problem fortsätter iaf...
Man kan ju undra om "Dreamliner" upplevelsen är något positivt för Norwegians passagerare ;)

http://www.hegnar.no/okonomi/article740698.ece

Der er jeg uenig.
Har blitt booket om uten status tidligere til andre Star partnere både med SK og LH. Både på Europa og langdistanse.

Har egentlig ikke noe religiøst forhold til for eksempel SK, men rett skal være rett. De gangene jeg har hatt behov for hjelp har jeg aldri opplevd noe annet enn smidighet.

Så jeg våger påstanden at det er MYE større sjanse for hjelp med et nettverksselskap enn et selskap som står alene. Status eller ikke.

Ser at EI-LNA er på vei til Stockholm/ARN nå som DY8401, det betyr vel at flyet går som planlagt mot JFK idag 17:35 ifra ARN?

Status
Not open for further replies.
Back