hvordan kan et fly ikke få nok strøm når det står på bakken (..)
Electrical power generation. Another fundamental architectural change on the 787 is the use of variable frequency electrical power and the integration of the engine generator and starter functions into a single unit. This change enables elimination of the constant speed drive (also known as the integrated drive generator, IDG), greatly reducing the complexity of the generator. In addition, by using the engine generator as the starter motor (an approach used with great success on the Next-G eneration 737 APU), the 787 has been able to eliminate the pneumatic starter from the engine.
When compared to the more complex 767 IDG, the 787 starter generator is predicted to have a mean time between faults (MTBF) of 30,000 flight hours — a 300 percent reliability improvement compared to its in-service counterpart.
Du får hva du betaler for.
Mener du at Norwegian har kjøpt billige fly?
Velkjente CS-TQY passerte nettopp Bærums Verk på vei til OSL ser det ut til. Er det inn igjen i tjeneste for Norwegian.
LNB følger jo skjemaet så hvorfor skal de plutselig bytte denne til bangkok-arn når den er satt opp til Bangkok-osl?
Nei nemlig, hvorfor skulle det gjøres bytter?
Innspillene HenrikL92 kommer med virker totalt ulogiske.
EI-LNB - BKK-OSL 8/9 ankomst osl 15:45
"returen imorgon beräknad att landa kl. 17.35 istället för 15.45."
det står "Nytt besked 17:40" ikke at beregnet landing er da, mao er det det forsinkede EI-LNA som flyr BKK-ARN i morgen, etter planen.
Så gjenstår det å se da om EI-LNA kommer seg fra osl i morgen og om EI-LNB kommer seg fra BKK i morgen, man vet jo aldri med B787..
Disse 787 til DU burde jo fly til LAS som gamblingmaskiner.
Er vel omtrent black jack odds om de går eller ikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.