Norwegians longhauloperasjon - regularitet m.v. (del 1)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon med A340 - regularitet m.v.

Nisse sier at NAX 7202 snart er over URL (Uralsk) hmmmmmm - ! Betyr det at denne flighten nå også har fløyet den " vanlige " og korteste veien mellom VTBS/BKK og ENGM/OSL slik som Thai gjør ? Det vil si inn i Uzbekistan fra Afghanistan over Termez(fix AMDAR) og opp mot Aralsjøen, inn i Kazakstan og vestover mot Uralsk, syd av Moskva og videre mot Latvia og til syd av Stockholm og snart hjemme !

Jeg har nøye fulgt med på flightradar24.com og sett at NAX7201/7202 så langt har fløyet via Sverige, Latvia, Lithauen, Hviterussland, Ukrania, svartehavskysten av Russland, vdere gjennom Georgia, Azerbaijan, Turkmenistan og inn i Afghanistan over fix LEMOD. Skal selv avgårde med NAX 7201 i slutten av måneden, så da får vi se hvordan routingen blir !

Noen som vet om IFE er i orden på TQZ? Flyr fra NYC til OSL via Stockholm på onsdag, vært greit med noe å titte på..

Har DY i det hele tatt planer om å laste inn mer?

Går disse langrutene på tid nå?

Går disse langrutene på tid nå?

Har vel blitt bedre enn det var i starten. Ikke de store forsinkelsene. Men ser at det stadig vekk er 15 min og opp mot 30 min sen avgang. DY7201 nå i ettermiddag 14 min etter skjema.

Noe sprøtt holder de på med.. Her om dagen fant vi ut at etter at vi valgte plasser i flyet har vi alle (familyen)blitt random plassert rundt xS opp mot 12rekker fra hverandre:P det er gøy......

Pappa sendte klage men det er jo grådig lang svarsfrist. Så må kjøpe inn en xperia z tablet for å ikke kjede meg på flyturen (dy7001) neste tirsdag xD ingen småbrødre å plagee

Norwegians longhauloperasjon med A340 - regularitet m.v.

Noe sprøtt holder de på med.. Her om dagen fant vi ut at etter at vi valgte plasser i flyet har vi alle (familyen)blitt random plassert rundt xS opp mot 12rekker fra hverandre:P det er gøy......

Pappa sendte klage men det er jo grådig lang svarsfrist. Så må kjøpe inn en xperia z tablet for å ikke kjede meg på flyturen (dy7001) neste tirsdag xD ingen småbrødre å plagee

Jeg tror jeg heller ville valgt den litt mer kontruktive varianten med å ringe kundeservice i steden for å klage. For da kan det hende det ordner seg før dere setter dere på flyet.

Jeg tror jeg heller ville valgt den litt mer kontruktive varianten med å ringe kundeservice i steden for å klage. For da kan det hende det ordner seg før dere setter dere på flyet.

Han ringte først.. Hu sa det var ikke noe å gjøre med saken.

Step 2 er å bitche på Facebook ... :lol:

Step 2 er å bitche på Facebook ... :lol:

Hehehe. Sånn her ble det gjort:
1. Bli sjokka over alle er flytta på.
2. Ringe sønnen (meg) for å klage.
3. Ringe kundeservice(40min i kø) for å få vite at det ikke er no å gjøre.
4. Sende klage til norwegian.
5. Skrive offentlig facebookklage med standard copy+paste svar
6. Vente...

Hehe. Alt er gjort! Har noen tips? :P

Hehehe. Sånn her ble det gjort:
1. Bli sjokka over alle er flytta på.
2. Ringe sønnen (meg) for å klage.
3. Ringe kundeservice(40min i kø) for å få vite at det ikke er no å gjøre.
4. Sende klage til norwegian.
5. Skrive offentlig facebookklage med standard copy+paste svar
6. Vente...

Hehe. Alt er gjort! Har noen tips? :P

MEDIA! :colgate:

Är det CS-TQZ som kommer få lämna Norwegian när EI-LNA sätts in i trafik från ARN den 16/8?

Ryktet sier at IFE vil bli lastet inn på CS-TQY i dag.

Bedre sent enn aldri...

Ryktet sier at IFE vil bli lastet inn på CS-TQY i dag.

Bedre sent enn aldri...

Ja verkligen, men då måste det ju betyda att CS-TQZ lämnar ARN på fredag 16/8? när EI-LNA sätts in i trafik därifrån

Som sagt vad händer med CS-TQZ nu när EI-LNA sätts i trafik från ARN? Kommer hon flyga från OSL och avlasta CS-TQY eller går hon tillbaka till Hi Fly?

Ligger ingen avganger med TQZ lenger, så den er nok returnert til HiFly.

For TQY sin del flyr den OSL - BKK 31/8. Retur BKK - ARN (av uviss grunn) 1/9. Så flyr den ARN - OSL også OSL - BRU på ettermiddagen/kvelden den 1/9.

Blir faktisk litt trist å ikke ha den på OSL mer... HiFly har hyggelige crew og bra folk som jobber på bakken med oss. Har vært en utrolig morsom og lærerik tid.

Status
Not open for further replies.
Back