Norwegian's hvite haler

Har lekt litt på 3dpaint hvordan en nytt og standartiserende livery kan se ut på alle flyene. Bort med heltene på halen. Inn med norwegian logo. Men ble hardt dømt ned av lokalfolk eg befinner i i fb gruppe.

Har lekt litt på 3dpaint hvordan en nytt og standartiserende livery kan se ut på alle flyene. Bort med heltene på halen. Inn med norwegian logo. Men ble hardt dømt ned av lokalfolk eg befinner i i fb gruppe.

Men kan ikke vi få se det her da?

På tide med det norske flagget på halen?

Ja, det er det!!!!

p_VM-520110_default_1

Hvordan legge eg ut bilde her inne rett fra mobilen? Det er komplisert å gjer det her. Fb er superenkelt.

Her er tegnkngen eg snakket om.. det er min personlig forslag hvordan Norwegian burde seende ut. Er åpen for noe små justeringer. Men viktig at livrryen skal gjennkjenne bland folk flest.. og er nok det rimmeligste fargeskjema.20220206_163318.jpg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Hva med å beholde nesen, men skråstille den i samme vinkel? Det ville jo være ei lett oppgradering, men samtidig holde på det gjenkjennelige - og peke litt nese til alle de halene, som ser slik ut.

Hva med å beholde nesen, men skråstille den i samme vinkel? Det ville jo være ei lett oppgradering, men samtidig holde på det gjenkjennelige - og peke litt nese til alle de halene, som ser slik ut.
Hva ska me ha på haleområdet da?

Her er tegnkngen eg snakket om.. det er min personlig forslag hvordan Norwegian burde seende ut. Er åpen for noe små justeringer. Men viktig at livrryen skal gjennkjenne bland folk flest.. og er nok det rimmeligste fargeskjema.View attachment 50902

Pent dette, personlig hadde jeg likt å se noe lignende design, men med det røde haleområdet i i et design ala Vueling sitt, de halene synes jeg er flotte, og enten i et rødt, eller norsk flagg lignende design hadde det vært lekkert !

Begynner å bli så mange som har den skrå ned fra haleroret og under kroppen nå så begynner å bli litt kjedelig.

Hva med rett og slett bare en eller annen logo på halen, og ellers beholde dagens tema?

Red nose kommer ikke til å bli skrotet på lang sikt. Når selskapet kommer på beina kommer profilene tilbake på halene som er hvite.

Tvilsomt at det blir helrøde fly, og hvorfor skulle det ha noen innvirking på PLAY?? Blir som å si at TUI må bytte farger siden det likner på KLM :drunk:

Kan det hende at man i tillegg til haleheltene vil kunne se kjente landemerker/landskaper på halene?

Det blir ingen store endringer i livery! .com blir fjernet etter Norwegian, og haleheltene får et nytt og freshere look.

Attachments

• 41F25809-B4C4-48F2-B403-713F1C126A99.jpg
    41F25809-B4C4-48F2-B403-713F1C126A99.jpg
    36.2 KB · Views: 510
Det ser ut som en fin oppgradering! Og fint at .com forsvinner og ar de har minsket antall logoer på kroppen. Den røde boksen rundt .com forsvant vel fra logomanualen for nesten 10 år siden, så det var på tide at den endelig forsvant! Synes det hele ser mer ryddig ut nå.

Back