Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Og de nye blir også med Rolls Royce? Noen som vet?
Og de nye blir også med Rolls Royce? Noen som vet?
Vi forhandlet faktisk om flere Dreamlinere allerede for to år siden, det var da vi satte disse posisjonen. Men da kunne vi ikke si noe, sier Kjos til DN.- Så dere har holdt det hemmmelig i to år?
- Ja, det kan du godt si.
Verdiskapningen som Norwegian står for er uten sidestykke i norsk sammenheng.
Det er bare å ta av seg hatten for suksessen til selskapet og dets eiere.
Ytterligere ned 8% på fredagen. Noen i "økonomien" som kan forklare hva årsaken til dette er ? Ned fra 350,- til 308,- fra Tirsdag til Fredag. Syns det virker unormalt mye
Someone har noen forklaringer som virker plausible:
http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=1020838&postcount=5
I den tråden den kommentaren er hentet ser du forøvrig en kommentar om at long haul går med overskudd (til ditt forrige innlegg).
Norwegian has signed an agreement to lease an additional two new Boeing 787-9 Dreamliners, enabling the company to launch even more intercontinental routes. Both aircraft are scheduled to be delivered in 2018. With this new agreement, the company’s long-haul fleet will consist of 40 Dreamliners by 2020.
Hvor mange vil de da ha ved utgangen av 2018, når man legger på disse to leasede maskinene?
40 i 2020
Norwegian har inngått avtale om å lease ytterligere to nye 787-9 Dreamliner for levering våren 2018. Selskapet vil med denne siste avtalen ha 42 Dreamlinere i langdistanseflåten innen 2020. Norwegian utøver samtidig åtte kjøpsopsjoner på flytypen Boeing 737 MAX8
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.