Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tror ikke Dreamlineren er så ille. Det er vel mere en rekke uheldige omstendigheter og noen mandagsfly som har klusset til. Jeg har lest/hørt svært lite negativt om 787 som produkt.
Vet det, men det var litt en kommentar til Norwegian sine kommentarer i avisen der absolutt alle problemer er Boeing sin feil, og det har jo vært en del. Om dette skulle stemme, så burde de jo aldri kjøpt flere fly fra Boeing.
Så var visst ikke dreamlineren så ille likevel, da?
Vet det, men det var litt en kommentar til Norwegian sine kommentarer i avisen der absolutt alle problemer er Boeing sin feil, og det har jo vært en del. Om dette skulle stemme, så burde de jo aldri kjøpt flere fly fra Boeing.
Rolig nå. Det er bare DY som har de store problemene.
Hva med Air India ?![]()
Forhandler Kjos med Airbus også ved slike tilfeller, eller er de kun interessert i å prate med Boeing?
Nå leier Norwegian disse flyene fra ILFC og kjøper de ikke fra Boeing. Dette er jo heller ikke en ny ordre for Boeing men tas fra en av de mange 787 ILFC har i bestilling
Så ILFC hiver egentlig bare inn en stor bestilling på fly, og "deler dem ut" til flyselskaper som er intressert?
Så ILFC hiver egentlig bare inn en stor bestilling på fly, og "deler dem ut" til flyselskaper som er intressert?
Är det någon här som vet ifall det blir Rolls-Royce eller GE på de 4 787-9 DU leasar från ILFC?
Der kom en bestilling på ytterligere 3 stykk 787-9, med levering i 2016 og 2017.
De vil da ha en flåte på totalt 17 stykk 787 i 2018.
http://media.norwegian.com/#/pressreleases/norwegian-inngaar-avtaler-om-tre-787-9-dreamlinere-992439
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.