Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
But still DY? Why doesn't IATA and ICAO codes corespond as in the table?NAX is ‘dead’. Only NOZ and NSZ in use as of 01NOV.
Ser Norwegian har søkt om ICAO-koder etc for LN-NIK, -NIL, -NIM, -NIN -NIQ, -NIP. Hvilke individer er dette?
Kan vi tippe det er noen av de EI registrerte flyene de hadde i flåten før, som de henter tilbake?
Eller kan man håpe det er noen av de Maxene de faktisk har i flåten enda som er på EI eller SE registrering?
Eller kan man håpe det er noen av de Maxene de faktisk har i flåten enda som er på EI eller SE registrering?
Stemmer! De sistnevnte LN-DYU osv... står lagret GBA. Fortsatt i Norwegian farger.Takk for info. Dette blir vel noen av få -800 Norwegian har tatt inn som har vært brukt?
En 737-MAX i forhold til disse flyene er ca 2,5 - 3 ganger dyrere å leie. Jeg har mine tviler at kundene er villige å betale dette premium for å ha en splitter ny fly.
Enkelte er kanskje troende til å betale det ekstra for å slippe å fly MAX.![]()
Norwegian fortsetter den planlagte utvidelsen av flyflåten, og selskapet kunngjør nå en leasing avtale på to Boeing 737 MAX 8.
Avtalen gir videre Norwegian mulighet til å kunne erstatte 737 MAX 8-flyene med moderne kortdistansefly fra Airbus.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.