Nei, de som er langtidsparkert står på ARN. Tre fly (LN-DYK, SE-RRG, SE-RRN) står på OSL for utfasing, det kan jo ha vært dem, eksempelvis tauet ut for å gi plass for andre med behov for hangarplass. Eller bare normal nattparkering.Torsdag kveld sto det to maskiner parkert ved en av hangarene på OSL. Fikk ikke notert reg ,men er dette maskiner som er langtidsparkert?
Nærmer det seg "stasjonering" av MAX på Gardermoen nå?
Basert på hva Norwegian sier, så tolker jeg dem slik at de ønsker mest mulig likhet per base, og da ender det kanskje med at OSL ikke står fremst i køen?
Nærmer det seg "stasjonering" av MAX på Gardermoen nå?
Alle andre baser har vel snart fått Maxen, men OSL uteblir foreløpig ser det ut som.
Har en tur med DY til TFS i juni, ved bestilling sto det Max på turen, nå står det -800 uten at jeg har fått beskjed om flybytte.
Nå er jo kun cirka 1/4 av flåten MAX, og er vel primært CPH, HEL og litt i Spania, som har det basert.
Hvor mange MAX'er kommer i 2024? Den bestillingen med 50 begynner vel ikke å komme før i 2025?
Stemmer, de første 10 av den ordren skal etter planen komme i 2025 i følge Q4 rapporten.
Planen til Norwegian er 90 fly sommeren 2024, mens de i dag har de 82. Men det kommer jo litt an på hva Boeing klarer levere og/eller om de må forlenge leasing på enkelte -800.
Ser SE-RYC tar turen fra OSL til LPA i dag som DY1814, og i går fløy den mellom OSL og LGW hele dagen.
Har de startet med Maxen og base ved OSL endelig?
En del av NG'ene begynner å se rimelig slitne ut i lakken nå, med både falmet rødfarge og avflasset hale. Selv om flere av disse trolig nærmer seg utfasing, kan de ikke sies å være særlig representative.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.