norwegian

Er helt enig i at mange av flyvertinnene hos DY er lekre.
Hos SAS er situasjonen en helt annen, (gamle Fred hadde rett).

Har ikke sett en eneste pen vertinne hos SAS på flere år, de hadde noen men de har sikkert fått sparken (og jobber nå for DY).

Kansje en ide for SAS og pensjonere de gamle og gretne øglene og sette inn litt mer pene, oppegående og hyggelige vertinner.

Får litt sånn "jurassic park" følelse når jeg reiser med dem.

Hvordan ser du ut Ræser? Er du sikker på at de yngre vertinnene og/eller vertene liker deg?

:lol , like artig hver gang ...

BEF må vel "elske" Ræser og alle de andre på et professionelt grunnlag...

Originally posted by EB
Hvordan ser du ut Ræser? Er du sikker på at de yngre vertinnene og/eller vertene liker deg?

Hvordan Ræser ser ut vet jeg ikke, men gamlefar Olsen burde kanskje ta en kikk i speilet før han snakker om "gamle" flyvertinner?

Selv de eldste i bransjen er sikkert 20 år yngre enn ham! :D

Da vil jeg ønske poles god tur til Krakow med Norwegian, og så regner jeg med testosteron-nivået med tanke på flyvertinner/verter ikke økes enda mer.

Originally posted by DY
Da vil jeg ønske poles god tur til Krakow med Norwegian, og så regner jeg med testosteron-nivået med tanke på flyvertinner/verter ikke økes enda mer.

hehe, reiser ikke før søndag klokka 08.25 tror jeg:sarc skal passe på så ikke testosteron nivået øker:p men legger noen ann på meg, slår jeg til
:up:

Originally posted by poles
Originally posted by DY

hehe, reiser ikke før søndag klokka 08.25 tror jeg:sarc skal passe på så ikke testosteron nivået øker:p men legger noen ann på meg, slår jeg til
Går nok fint å reise søndag. Øsnker deg god tur likevel.... Hvilken dag er ikke så nøye

Originally posted by DY
Originally posted by poles
Originally posted by DY

Går nok fint å reise søndag. Øsnker deg god tur likevel.... Hvilken dag er ikke så nøye

Takker:devot: :devot:

Back