10.800 er det billigste jeg finner.
Hmm.. God pris synes jeg for premium og direkte. Hadde gledelig betalt det hvis de hadde satt opp 787 på DXB (hypotetisk)
Mitt spørsmål er; Er det egentlig marked for direkteruter til FLL fra hele skandinavia ?
Mitt spørsmål er; Er det egentlig marked for direkteruter til FLL fra hele skandinavia ?
Med rätt pris kan man om inte annat skapa efterfrågan.
Jag tycker det är jätteskoj att Norwegian faktiskt satsar på Norge också och inte bara ARN och CPH.
Synes ikke at prisene til Norwegian er noe spesiellt billige til FLL.
De har noe ytterst få bill. på enkelte avganger som er svært billige. Dette blir igjen brukt i PR for det det er verd.
Var selv i Florida i feb. i barnas skoleferie og fikk bill. med KLM ut fra Torp(bor selv i Vestfold) for 4.500 T/R.
Bonuspoeng opptjent, kan ta med et helt flyttelass gratis. gratis mat og drikke, plenty med pledd og puter for de som trengte det.
Jeg liker dessuten å fly med legacy carriers, kall meg gjerne en snobb.
Mvh, trimmet
De har noe ytterst få bill. på enkelte avganger som er svært billige. Dette blir igjen brukt i PR for det det er verd.
Var selv i Florida i feb. i barnas skoleferie og fikk bill. med KLM ut fra Torp(bor selv i Vestfold) for 4.500 T/R.
Bonuspoeng opptjent, kan ta med et helt flyttelass gratis. gratis mat og drikke, plenty med pledd og puter for de som trengte det.
Jeg liker dessuten å fly med legacy carriers, kall meg gjerne en snobb.
Mvh, trimmet
Nei, og det må vel være flott?
Nei, og det må vel være flott?
Har ikke svært mange her inne etterlyst at prisene 'må opp' ?
Akkurat. Omtrent det jeg betaler for BA WT+ denne uken uten loerdagsstay. Dog er mine flighter i biz for 10K poeng hver vei..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.