Norwegian starter Oslo - Fort Lauderdale

Ser de har lagt på en 100 lapp på +pluss pakken i forhold til NY. Det betyr 1000 i tillegg på selve prisen om man velger dette, noe jeg vil tro de fleste ønsker.

Så da er det fra 4000 t/r, noe som er en ganske bra deal. Man sparer jo mange timer - og bittelitt penger :D

Har bekjente med feriehus i Florida - og de jubler over denne ruta.

(De siste årene har det stort sett vært KLM TRD-AMS ov.)

hmm Florida må nok vurderes nå. Har tilgang på gratis hus i tampa-området, litt unna Fort L men, helt overkommerlig, bare kos å kjøre bil i Florida :-)

Ja, ikke flust av billetter til kr 1499. Første utreise jeg finner til 1499 er i mars, og med retur en uke etter til kr 2499. Totalt 4000kr + pluss pakken til kr 998, så er man på 5000kr T/R.

Kanskje ikke så ille, men et stykke unna 3000kr som man lokkes inn i bestillingsystemet med. Generelt ser det ut som om returen er dyrere, enn turen til FLL. Litt psykologi i det, har du først funnet en billig tur UT, så tar du til takke med en litt dyrere billett hjem..

PS: ja, jeg vet det er fra priser, og begrenset antall.

Jeg har kommet meg OSL-TPA for under 4000 (inkludert bagasje, mat ombord (og bonuspoeng for de som tenker på sånt)) med Lufthansa. FLL er et fint område for de som tenker seg en ferietur på østsia av FL. Personlig er ikke det favoritten, liker heller gulfkysten og det blir litt omvei å fly via FLL da. MCO, TPA og RSW er bedre utgangspunkt for mitt vedkomne.

Helt tilbake fra Scanair's tid har man forsøkt Florida-charter fra Norge, med blandet resultat. Mange har undret seg over at det ikke har lykkes tidligere med kotinuerlig, Miami-trafikk herfra i vinterhalvåret, men av en eller annen grunn har ikke reiseoperatørene (eks. VING) villet satse dit med egne fly. I stedet har man satset på de karibiske øyene.

Tally-Ho

31 seat pitch, jaja, AU AU sier jeg bare. Men er vel som de fleste selskap har i eco. Uansett - det vitner om at Kjos har trua på at disse rutene kan gå bra.

31 seat pitch, jaja, AU AU sier jeg bare. Men er vel som de fleste selskap har i eco. Uansett - det vitner om at Kjos har trua på at disse rutene kan gå bra.

Lurer på hvor bekvemme disse premium-setene er? Ser litt harde ut på de bildene jeg klart å finne. Hmm. Holder kanskje en knapp på Icelandairs myke skinnseter i saga class, med en passende pause i loungen i Reykjavik. Kanskje Icelandair nå til og med må lempe litt på prisene sine?

Back