• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian starter Oslo - Fort Lauderdale

For oss som er opptatt av tid - hva er kjappeste alternativ med BA til Florida? Jeg synes Icelandair til Orlando gikk smidig, men også BA til Atlanta (for oss som liker å kjøre litt) kan kanskje også været et godt alternativ til Norwegian? Siden jeg ikke fikser 31cm pitch så lenge, blir det nok egentlig likevel et spørsmål om hvor godt dette premium-produktet til Norwegian blir. Det blir spennende med trip-reports!

Oslo (OSL) to Miami (MIA) - Thu, Apr 25
Oslo (OSL) to London (LHR) - Thu, Apr 25
British Airways 761 Dep: 7:55AM Arr: 9:25AM 2h 30m Airbus A319 Economy (Y)
Layover in LHR 1h 50m

London (LHR) to Miami (MIA) - Thu, Apr 25
British Airways 207 Dep: 11:15AM Arr: 3:20PM 9h 5m Boeing 747 Premium economy (W)
 
Er veldig i tvil om jeg skal booke denne eller Icelandair til SFB.

Da har jeg booket langtur foran med Norwegian til FLL neste vinterferie. Vurderte lenge for og i mot, men lysten til å prøve 787 var det som trakk mest. Det blir noe kjøring ettersom vi skal innom Orlando på turen, men på den annen side kan vi også få sett noen steder i Florida vi ikke har vært før. Det er f.eks. bare to timer å kjøre fra FLL til Fort Myers på vestkysten.

Da jeg reserverte seter var det to opptatte til FLL og bare ett opptatt til OSL. Så selv om jeg var tidlig ute var jeg tydeligvis ikke først. Hvor mye som var ledig bak i kabinen kunne jeg selvfølgelig ikke se.
 
Back
Top