Hhv 15 kg og 10 kg på flex og low-fare:
https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/handbagasje/
Slik ser det nye boardingkortet hos Norwegian ut. Dette gir mer praktisk informasjon til den reisende enn dagens versjon.
Kollega hadde reservert, og betalt 275,- for et sete på rad 1 hos Norwegian i går, men den raden var det en kjent journalist som ville ha, så han ble forvist til raden bak.
Kollega hadde reservert, og betalt 275,- for et sete på rad 1 hos Norwegian i går, men den raden var det en kjent journalist som ville ha, så han ble forvist til raden bak.
Høres litt rart ut at han fikk setet på bekostning av din kollega bare fordi han `ønsket det, kjent eller ikke, er jo ikke Kong Harald vi snakker om, Erik Bye er jo reist videre for lenge siden![]()
"Ville ha" var mine ord.
Han fikk beskjed om at hun skulle ha setet og han ikke kunne sitte der.
Wow... da tror jeg muligens at adrenalinet hadde boblet litt.
Kofferten min ble ødelagt i går på tur til Tromsø. Fikk skaderapport fra Aviator og beskjed om å bruke skjema på norwegian.com.
Her møter jeg på noe jeg ikke helt forstår, jeg må fylle ut hvilke utgifter jeg har. Ellers kan jeg ikke levere inn skaderapport. Mener de virkelig at jeg må kjøpe ny koffert og levere inn kvittering før jeg engang vet om de erstatter kostnaden? Det er jo helt håpløst? Jeg har ikke råd til å punge ut 2000kr uten å vite at de erstatter, men kofferten er jo nesten helt ødelagt? Har noen erfaring på dette?
Vi har testet setebestilling på kiosk i over en uke nå, og det er gledelig å se at kundene har tatt imot oppgraderingen med åpne armer. Dette har vært spesielt populært, men vi ser også at muligheten til å legge til bagasje, få tilgang til Fast Track i sikkerhetskontrollen og prioritetstilgang til ombordstigning har falt i smak hos passasjerene
Rent bortsett fra at det står at "Spesialbagasje (ski/golfutstyr osv) kan ikke bestilles som vanlig innsjekket bagasje."....?! Så litt ullent ifht målene som er oppgitt ja.Ut i fra denne skjermdumpen virker det som det er greit,...