Kanskje nå Norwegian kan ta seg bryderiet med å bruke 250Kr og 50øre på å få noen med mer en 2 studiepoeng design til å lage et decent livery for seg, serviett-på-nachspiel-liveryet fra 2002 begynner å bli litt vel dumt når alt annet ved selskapet begynner å bli så seriøst.
Kanskje nå Norwegian kan ta seg bryderiet med å bruke 250Kr og 50øre på å få noen med mer en 2 studiepoeng design til å lage et decent livery for seg, serviett-på-nachspiel-liveryet fra 2002 begynner å bli litt vel dumt når alt annet ved selskapet begynner å bli så seriøst.
Lever et forslag du er fornøyd med da, her på forumet, istedet for å mene og kritisere uten å komme med noe konstruktivt. Så kan vi stemme om vi synes det er bra eller dårlig da vett....![]()
. Eneste som har noe liknende er TNT.
Stikker seg ut, ja. Norwegian liveryet stikker seg ut, slik en billig dell-laptop fra 1995 med Windows og "intel-inside"-klistremerker over halve maskinen skiller seg ut mot en ny macbook air.
Det må være lov å komme med konstruktiv kritikk uten å levere et bedre forslag. Det er i så fall å undervurdere designere og byråer som har dette som levebrød.
Stikker seg ut, ja. Norwegian liveryet stikker seg ut, slik en billig dell-laptop fra 1995 med Windows og "intel-inside"-klistremerker over halve maskinen skiller seg ut mot en ny macbook air.
Da Norwegian startet opp, var planen å være et lite selskap som fløy innen Norge og til og fra Norge. De hadde vel neppe trodd at de skulle være Europas 10 største selskap 10 år etter. I dag og enda mer om 10 år er jo egentlig navnet litt "missvisende" da de i 2022 kommer til å fly på kryss og tvers av Europa slik EasyJet og Ryanair gjør i dag. Oppretter de en base i Wien, ser jeg ikke noe galt i at de har like mange fly med østeriske helter på halen, som de har stasjonert der. Det har også med å bygge litt markedsverdi i de nye landene de ettablerer baser iJeg ville gjerne ha sett noe helt norsk på halene til alle Norwegian flyene, eller ett likt design på dem alle. Jeg har ikke noe imot Svensker eller Dansker, men selskapet kaller seg Norwegian og da burde alle flyene til dem ha kun 'Norske' kjennetegn. Bare pga de har baser i andre land trenger de ikke å inkludere kjendiser fra disse landene. Det er i alle fall min mening.
Hvor skal DY finne 222 (eller 372) kjendiser til alle de nye flyene? På tide med noe nytt.
Er heller ikke noe stor fan av "tampongen" til DY. .
Jeg ville gjerne ha sett noe helt norsk på halene til alle Norwegian flyene, eller ett likt design på dem alle. Jeg har ikke noe imot Svensker eller Dansker, men selskapet kaller seg Norwegian og da burde alle flyene til dem ha kun 'Norske' kjennetegn. Bare pga de har baser i andre land trenger de ikke å inkludere kjendiser fra disse landene. Det er i alle fall min mening.
Hvor skal DY finne 222 (eller 372) kjendiser til alle de nye flyene? På tide med noe nytt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.