Norwegian sine ruter fra Torp

Ja, de styrer alle slots. Litt kompliser å forkkare, men i korthet beryr det at sommerprogrammet ikke er 100% klart før slutten av januar. Derfor vil du se skred av justeringer og nye ruter for alle selskaper i perioden slutten av nov - slutten av jan.

Torp er ikke slot regulert, men de fleste destinasjoner de betjener er det.

Forgive me for my lack of knowledge, men hvordan har det seg at noen DY ruter ligger ute for S15 (BGO-OSL elns) mens BGO-TRF da ikke kommer for salg før rundt juletider=

Fordi de allerede har tilgjengelig slot på BGO, eller har fått signaler om at de vil få slot på ønsket tid. Det er også slik at et selskap automatisk beholder sin slot så lenge de flyr, slik at de ikke må søke. Sjansen er da imidlertid stor for at du får en korrigering en eller flere ganger frem til endelig program er satt.
I Norge er OSL, Sola, Flesland og Kirkenes slot regulert.

Last edited:
Nå ser jeg billettene til Malaga også er lagt ut for salg. Egentlig til ganske høye priser (sommeren)...

Som normalt, er det standardprisene som legges ut nå. Kampanjepriser kommer innimellom.
Montro om ikke TRF-AGP ligger ute til feil priser. DY la ut BGO-KRK til 3999 som plutselig ble endret til 399 en snau uke senere :p

"Alle skal ha råd til å fly"
28588f0350a661258a1d3c3399b73760.png

DY har lagt ut TRF-LPA og TRF-LGW. Den ukentlige rundturen til LPA er flyttet tilbake til fredagen(likt som S14) mens TRF-LGW kuttes fra 4 til 3 ukentlige avganger. Fra S15 er det kun avgang mandag, onsdag og fredag, noe som innebærer at søndagen forsvinner når vinterprogrammet tar slutt.

Rutene til BGO og TRD lar vente på seg, men jeg frykter nok at de enten forsvinner eller blir kjørt med et par ukentlige avganger (som TRF-TRD i dag).

Vet ikke om dette er spøk eller om DY går rett i strupen på WF på BGO-TRF, men de har altså lagt ut 4x daglig tir-tor, 3x daglig fredag og mandag samt 2x daglig på søndagene fra og med tirsdag 7 april.

Lurer på hvilken luring som legger ut disse rutene, for fra og med 22 juni er det tilbake til 2x daglig i ukedagene og 1x daglig på søndagen. Regner med at det kommer en endring fra 7 april snart også..

Lurer på hvilken luring som legger ut disse rutene, for fra og med 22 juni er det tilbake til 2x daglig i ukedagene og 1x daglig på søndagen. Regner med at det kommer en endring fra 7 april snart også..

Helt vanlig med redusert frekvens innenriks i skolens sommeferie...

Helt vanlig med redusert frekvens innenriks i skolens sommeferie...
Hadde du sett på tidspunktet jeg skrev innlegget så hadde du forstått at det ikke var videre gjennomtenkt;) Ser de er tilbake til hva jeg skrev i går fra og med 17 august.

Men det spørs nå uansett om dette er gjeldene, som kjent la jo DY ut BGO-TRF V14/15 med 3x daglige man-fre...

Ser DY har redusert til to daglige (ma-fr), ingen lørdag og kun en flight søndag på TRF-BGO ... Begynnelsen på slutten?

Back