Er ikke noe rute til TRD fra høsten av!
:wow: Confirmed?
Er det slik der blir. Litt uventa, synst eg. Bergen er jo ein større by, men er marknaden altså så ulik samanlikna med Trondheim?BGO 3 x daglig. Er ikke noe rute til TRD fra høsten av!
Er det slik der blir. Litt uventa, synst eg. Bergen er jo ein større by, men er marknaden altså så ulik samanlikna med Trondheim?
Det var vel slik frå Rygge og, lure på om det var meir til Bergen enn til Trondheim med DY, og DAT pinte vel også litt meir ut av Bergensruta. Håpar prisane ikkje går heilt til værs no då.Det kan virke slik. Fra OSL er ruten til TRD større enn den til BGO målt i antall reisende, men det ser ut til at BGO er en betydelig mer etterspurt destinasjon enn TRD fra TRF, hvis man ser på frekvensene Widerøe har til de to destinasjonene.
:wow: Confirmed?
Fikk følgende svar på Fb fra NORWEGIAN: "Norwegian Hei JM. Vinterprogrammet er klar for salg, så dersom ruten ikke er i oversikten, skal vi ikke operere denne strekningen i vinterprogrammet. Vi tar forbehold om at det kan komme endringer i ruteprogrammet"
Åja ok. Høres veldig snodig ut. Jeg er fornøyd siden det fortsatt betyr forholdsvis lave priser fra BGO til TRF. Men for de som benytter TRD-TRF frykter jeg høyere priser. Å få fatt i noenlunde rimelige billetter til KRS fra BGO på kort varsel er helt umulig etter at DY trakk seg ut fra nevnte rute.TFS ruten har ikke noe med vinterprogrammet å gjøre, dette henger igjen fra sommerprogrammet. Norwegian kjører Dubrovnik på tirsdager mai-september (samt ekstravgang til Antalya), og så skulle Tenerife gå på tirsdager i April og Oktober i sommersesongen istedenfor disse 2 destinasjonene. Dermed henger disse 3 avgangene igjen herfra, og det kommer ikke noe vintertabellen fordi de tydligvis har ombestemt seg angående denne ruten.
Betalingsside ......
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.