Ja, den overså jeg i farten...At man kun kan velge standardsete er en stor nedgradering, for meg er det 200kr+ for hver flight.
Ja, den overså jeg i farten...At man kun kan velge standardsete er en stor nedgradering, for meg er det 200kr+ for hver flight.
Vær oppmerksom på at fordelene du har i Reward-profilen din 28. mars 2023 fortsatt vil være gyldige i minst ett år til, frem til 28. mars 2024.
Med andre ord høres dette ut som en totalt sett solid downgrade da? De setevalgene og halvering ac CP på flex er jo ikke spes best.
Du burde jo vite at de fleste "forbedringer" ikke gjelder for kundene.Med andre ord høres dette ut som en totalt sett solid downgrade da? De setevalgene og halvering ac CP på flex er jo ikke spes best.
Det er en del av gamet og noe man aksepterer som del av vilkårene.Hva er vitsen med at vi som lojale kunder skal binde reward-avtaler når Norwegian kan endre den som de vil?
https://no.norwegianreward.com/om-oss/medlemsbetingelserNorwegian Reward har rett til, når som helst og med minst en måneds varsel, å endre de eksisterende vilkårene og betingelsene, inkludert endre reglene for opptjening- og innløsing av CashPoints og fordeler.
På den annen side skrev Norwegian "Vær oppmerksom på at fordelene du har i Reward-profilen din 28. mars 2023 fortsatt vil være gyldige i minst ett år til, frem til 28. mars 2024." så det er jo det man evt må "ta dem på".
På den annen side skrev Norwegian "Vær oppmerksom på at fordelene du har i Reward-profilen din 28. mars 2023 fortsatt vil være gyldige i minst ett år til, frem til 28. mars 2024." så det er jo det man evt må "ta dem på".
.
Bank Norwegian-kortet: Ekstra opptjening i utlandet (var 1%) og for el-billading (var 2%) forsvinner og begge er tilbake til normal opptjening på 0,5%
Nei, slik eg tolka er no ingen opptening (Cash - points) i utlandet eller for lading, men det blir 0,5% cashback viss ein brukar der.Bank Norwegian-kortet: Ekstra opptjening i utlandet (var 1%) og for el-billading (var 2%) forsvinners og begge er tilbake til normal opptjening på 0,5%
For å benytte «status match» må kundene fylle ut et skjema på Norwegian sine sider og dokumentere gull- eller diamantmedlemskap hos Eurobonus.
Etter godkjenning får kundene Norwegian Reward Priority i en prøveperiode på 60 dager. I løpet av denne perioden må man bestille og gjennomføre to flyvninger med Norwegian for å videreføre statusen til et helt år fra den datoen statusen ble godkjent.
Norwegian Reward kjører statusmatch mot EuroBonus Gold og Diamant, dog med noen betingelser:
https://e24.no/naeringsliv/i/PpgMl0/norwegian-vil-lokke-sas-kunder-med-snarvei-til-bonusnivaa
Har du tatt hansyn til avrundinger?Pussig nok når jeg sammenligner antall cashpoints med forbruk, så ender jeg opp med en prosent på 0,399. Skulle tro prosenten bare var 0,4. Noen andre som har regnet på det?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.