Norwegian Reward

Om noen samler "Norwegian-kroner" i disse dager:

Kolonial.no gir 300 CashPoints til nye kunder etter tredje kjøp (hvert kjøp må være på min. 600 kr etter rabatter er trukket fra). Du tjener 3 % CashPoints når du betaler med et Norwegian-kort. Du får 100 kr i rabatt på første handel ved bestilling over 600 kr, samt gratis levering i 3 måneder (gjelder kun nye kunder, og ikke levering samme dag). CashPoints blir overført til din konto innen 7 dager etter kjøp.

Drar inn ok med cashpoints på kolonial.no, så ber en stille bønn for at de overlever, på et rent egoistisk plan.
Samtidig som jeg unner alle å beholde jobbene sine!

Hadde ikke gjort noe om de få aksjene mine hadde overlevd også, men de har jeg fint råd til å tape..

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

Har bikka 10 K Norwegian penger nå, mye takket være Talkmore og kolonial.no, så nå håper jeg virkelig de henger med.. [emoji85]

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

Det er så kaldt om dagen at Norwegian fryser bonusprogrammet.

(Fikk e-mail om dette i dag)

Antar flere enn meg fikk mail fra Norwegian Reward om at man aktivt måtte trykke OK for å hindre at de poengene som går ut i år skulle bli forlenget

Antar flere enn meg fikk mail fra Norwegian Reward om at man aktivt måtte trykke OK for å hindre at de poengene som går ut i år skulle bli forlenget

Grei måte å bli kvitt litt poeng på. Tvinge kundene til å være aktive.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mine 18 nesten glemte poeng er sikret litt til.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kolonial, eller Oda som det heter fra i dag, avslutter samarbeidet med Norwegian Reward. Så da er det slutt på god poengfangst der

Logget inn på Reward-sidene nå, og der ligger det fersk informasjon om bruk av Cashpoints fremover. Tipper det kommer en e-mail senere i dag.

Attachments

• reward.jpg
    reward.jpg
    68.5 KB · Views: 364
Hmmm, fint at bruk er tilbake, men det gjør det jo tungvint å bruke poengene, spesielt for oss som flyr på sterkt rabaterte ungdomsbilletter på innenriks, da er det jo tilnærmet umulig å benytte seg av poengene. Men det skal nå sies at jeg har ingen hast med å bruke mine poeng, bedre å støtte selskapet med litt friske midler :) Hadde jo vært fint om man kunne bruke poeng for å betale for tilleggsprodukter i ettertid, men når det må koste minimum 1000kr må man jo kjøpe tilnærmet alle tilleggsprodukter på en gang:p

Finner ikke noe om Rewards, og gjør jeg en prøvebooking kan de ikke benyttes, men de kommer nok tilbake snart forhåpentligvis. Tror nok vi også kommer til å se at det lanseres flere Rewards, som klimakompensering, gratis håndbagasje og prioritert ombordstigning.

Ser også det står øverst på siden deres at alle poeng som skulle utløpe i 2021 er forlenget til 31.des.22, så det betyr vel at alle som var ute og grein i media fikk forlenget varigheten allikevel?

Last edited:
Det spoers om Forbrukerraadet er like glad for begrensningene i bruk som ble beskrevet over.

Forbrukerrådet ha vel sjelden løftet en finger eller ytret noe om devaluering el.l. av bonuspoeng, så neppe denne gangen heller. Forøvrig synes jeg ikke begrensningen er overraskende, og de skrev også i mailen at de var midlertidig så får tiden vise om det er riktig.

Til og med 31.august får man 2% poeng på dagligvarer, og det gjelder alle kjeder, da ikke noe er spesifisert i mailen jeg netopp fikk.

Dermed får man eksempel 3% tilbake hvis man handler med bank norwegian kortet hos Coop og registrerer medlemskortet, og så kommer jo frukt og grønt, änglamark, vegetar eller bleie-bonus i tilegg.

Til og med 31.august får man 2% poeng på dagligvarer, og det gjelder alle kjeder, da ikke noe er spesifisert i mailen jeg netopp fikk.

Dermed får man eksempel 3% tilbake hvis man handler med bank norwegian kortet hos Coop og registrerer medlemskortet, og så kommer jo frukt og grønt, änglamark, vegetar eller bleie-bonus i tilegg.

Blir det samme med trumf da?

Back