Norwegian Reward

Noen som vet om flygningene som man gjorde under sperren av reward i våres nå telles for opptjening av rewards? Gikk inn idag, og plutselig var fast-track rewarden aktivert, noe den ikke var i går, og jeg har ikke fløyet det siste døgnet (i går var den ikke aktivert, men søndagens tur var lagt inn, var da på 24 flygninger, og valgte gratis setereservasjon). Flygningene jeg gjorde mellom januar og mai ligger heller ikke i lista, og tellingen tar heller ikke de med...

Norwegian tilbyr jo heller ikke fast-track for øyeblikket, så får jo ikke gjort en prøveboking for å se om den slås inn som inkludert :angry:

Fant ut svaret, fikk visst en gratis for å være et av de mest lojale medlemmene :)

Men så er jo spørsmålet hva som er grensa for å få en til gratis...

Fant ut svaret, fikk visst en gratis for å være et av de mest lojale medlemmene :)

Men så er jo spørsmålet hva som er grensa for å få en til gratis...

Jeg fikk ikke noe, men er bare på første nivå som gir cashpoint boost, hadde vært fint å få gratis bag eller setevalg ;)

Jeg fikk ikke noe, men er bare på første nivå som gir cashpoint boost, hadde vært fint å få gratis bag eller setevalg ;)
Det var hvertfall kun boost på første den gangen de startet med det.

EDIT:
"Du tjener 2 % CashPoints ekstra på Norwegian-billetter. Dette er den første Rewarden du oppnår automatisk etter seks flyvninger de siste 12 måneder."
De andre rewardene krever 12 flyginger

https://no.norwegianreward.com/om-oss/om-rewards#faq

Last edited:
Selge cashpoints

Hei!
Jeg har cashpoints som jeg har innsett jeg ikke kommer til å få brukt. Er det lovlig å selge disse på forumet her?

Ny fordel i Norwegian Reward som man kan velge: Overhead cabin baggasje.

Antar det er for billetter uten dette inkludert?

Attachments

• NorwegianRewardfeb.PNG
    NorwegianRewardfeb.PNG
    59.5 KB · Views: 445
Gir mening, da kan man jo med nok flygninger velge alt som er inkludert i "eco+" eller hva de kaller det.

Ny fordel i Norwegian Reward som man kan velge: Overhead cabin baggasje.

Antar det er for billetter uten dette inkludert?

Veldig bra, dette har jeg savnet. Reiser stort sett med en sekk som passer som «personal item», men en gang i blant blir det en større sekk. Har gratis innsjekker baggasje, men det vil jeg ikke gjøre:)

Fåe man prio-boarding inkludert når man kjøper overhead baggasje?

Veldig bra, dette har jeg savnet. Reiser stort sett med en sekk som passer som «personal item», men en gang i blant blir det en større sekk. Har gratis innsjekker baggasje, men det vil jeg ikke gjøre:)

Fåe man prio-boarding inkludert når man kjøper overhead baggasje?

Jepp

....

Dette er bra, men finner det ikke inne på Norwegian rewarden min? Det kommer senere eller?
Det er fra kvartalspresentasjonen så det er vel noe som plutselig kommer antagelig

EDIT: "...coming in the next very few weeks...this quarter...top tier not named yet..."
I tillegg så skal de ha inn mange flere partnere og tjenester i Reward

Last edited:
Litt mer informasjon:

6d77aa062116c98b436d2dd30ae095a4.jpg

Med andre ord noen nye goodies og noen "nedgraderinger", alt i alt ser det jo positivt ut synes jeg

Nytt er
- cabinbag som reward
- etter 32 rewards
-- no cp expire
-- alle benefits du ikke valgte på tidligere steg
-- priority benefits
- toppnivå etter 32 flighter (tidligere 48)

Nedjsuteringer er:
- 8 flighter pr reward (før 6)
- max 6% ekstra reward (før 10%)

Last edited:
Med andre ord noen nye goodies og noen "nedgraderinger", alt i alt ser det jo positivt ut synes jeg

Nytt er
- cabinbag som reward
- etter 32 rewards
-- no cp expire
-- alle benefits du ikke valgte på tidligere steg
-- priority benefits
- toppnivå etter 32 flighter (tidligere 48)

Nedjsuteringer er:
- 8 flighter pr reward (før 6)
- max 6% ekstra reward (før 10%)

At man kun kan velge standardsete er en stor nedgradering, for meg er det 200kr+ for hver flight.

Back