Er det noen som benyttet seg av Talkmorekampanjen i Norwegians julekalender? Har enda ikke mottatt mine (2x)1000 poeng. Talkmore har bekreftet at de for lenge siden har "sendt over poengpakken" min, men Norwegian har ikke satt disse på min konto ennå. Og Norwegian svarer heller ikke på mine henvendelser. Noen som har fått disse?
Vi har hatt en del tekniske feil med alle de bestillingen som ble gjort i forhold til julekampanjen med Norwegian. Det var første gangen vi ga ut sånne type kampanjer, så systemet var ikke så bra som vi først hadde trodd. Men når vi fant roten til problemet begynte vi med overføringene![]()
Hei! Jeg har førhen brugt kampanjekoden "NORGE". Er der nogen herinde som også har brugt denne til innenriks? I så fald, så er kampanjekoden ikke længere gyldig. Jeg vil derfor høre om I kender til andre koder man kan bruge? Jeg rejser til TRD fra Oslo næsten hver anden uge, så det vil hjælpe en masse! På forhånd tak![]()
Såvidt jeg forstår så vil ikke disse perksene begynne å virke før neste bestilling etter at man har oppnådd det? Når jeg har flydd 12 ganger i løpet av uka, så vil ikke jeg kunne gå inn og velge sete gratis på en booking jeg har gjort tidligere?
Stemmer det.
Hadde booka en del reiser fremover i tid, så fikk jeg plutselig neste nivå.
Og det gjaldt da ikke tilbake på reiser jeg allerede hadde booka, selv om de var på reisedatoer etter at jeg hadde kommer på nytt nivå.
Stemmer det.
Hadde booka en del reiser fremover i tid, så fikk jeg plutselig neste nivå.
Og det gjaldt da ikke tilbake på reiser jeg allerede hadde booka, selv om de var på reisedatoer etter at jeg hadde kommer på nytt nivå.
Er det mulig å kjøpe CashPoints direkte? Ønsker å småspare CP mot en USA tur neste år.
Er det mulig å kjøpe CashPoints direkte? Ønsker å småspare CP mot en USA tur neste år.
Du kan kjøpe gavekort og løse det inn til selv. Det funket ihvertfall en gang for meg.
Husk at det hender at det er kampanjer på gavekort, da kan det lønne seg å kjøpe til seg selv.