Er det kampanjer på gavekort utenfor Julekalender sesongen?
Av en eller annen grunn får jeg ikke cashpoint for kona (selv om det er jeg som betaler)?
Får beskjed av Norwegian at alle voksne som har billett i sitt navn må opprette en egen reward konto? Så teit..? Stemmer dette?
Nope.. Har mailet frem og tilbake med Norwegian, de avviser å overføre cashpoints til min konto selv om kona står på billetten. De opplyser om at hun må opprette en egen profil..
Ble attpåtil innført med tilbakevirkene kraft slik at jeg ble fratrukket poeng jeg allerede hadde opptjent på å booke for andre.
Men.......
Er det andre bonus systemer som lar deg opptjene poeng for andre på din konto da ?
Personer som får reiser gjennom jobb m.m. ellrt hvor det er brukt reisebyrå får jo ikke fordeler som fast-track og bagasje. Dette er direkte tøvete.
Helt enig med deg at det er dårlig av Norwegian at man ikke kan legge til bonusnummer i ettertid og motta fordelene. Men det du skriver her stemmer jo ikke. Alle corporate avtaler med norwegian mottar fastrack, og bestiller du gjennom reisebyrå er det jo 2 bag inkludert pluss free seating.
Jeg har en flyreise i morgen som jeg ikke får vært med på og lurer på hva som er smartest hvis jeg skal ha noe som helst sjanse for å få den godskrevet i rewardprogrammet. Bør jeg sjekke inn i appen eller har ikke det noe å si for om den blir tellende? De roper meg vel ikke opp så lenge jeg ikke har gått gjennom sikkerhetskontrollen?
Du får ikke flighten registrert i rewardprogrammet hvis du ikke møter opp til avgang. Hvis du sjekker inn på mobil, havner du i en egen "sjekket inn via mobil"-liste i Altea. Siden OSL er en "stille lufthavn" blir ikke ropt opp. Men, det skal sies at du lager en del ekstra arbeid for dem i gaten. Personlig roper jeg alltid opp pax som har sjekket inn, uavhengig om det er via mobil eller skranke. Skal nevnes at jeg ikke jobber på OSL da
Vi har ikke noe system som sjekker om du har vært igjennom sikkerhetskontrollen. Grunnen til at du piper billetten din der, er for å sjekke at du har et gyldig reisedokument.
2 dager har gått siden flighten og ingenting har skjedd, oppdaterer hvis det endrer seg.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.