Tolker jeg det slik at det her blir et slags semi-statusnivå?
Dvs i tillegg til økning i antall cash point i lys av hvor ofte man har fløyet de siste 12 månedene, så får man ved 12 flighter free fast track, 24 flighter gratis setereservasjon og 42 flighter gratis bagasje?
Kanskje vi kan håpe på en "Bonusprogramkrig" mellom SK og DY![]()
Eg er litt redd for at denne kommentaren "Han varsler at det om ikke lenge vil bli lansert en ny omlegging i SAS’ bonusprogram." ikkje nødvendigvis er positiv for oss.
Etter AA sin nylige devaluering så er SK sitt award-chart plutselig forholdsvis gunstig (dog er fuel surcharges eit stort minus), noko eg er redd for at ikkje nødvendigvis varer lenge.
Derfor kan det jo hende at Norwegian Reward faktisk blir positivt, da det nå kommer en "ny" konkurent på banen.
Er lov å håpa, ja, men det siste året har vel samtlige endringar i bonusprogrammer på globalt nivå vore negative.
3.4 Ved kjøp hos flyselskapet Norwegian registreres opptjening av CashPoints og rewards på alle kjøp, uavhengig av betalingsmåte, så lenge du er koblet opp mot din brukerprofil (pålogget) når kjøpet foretas.
Dette skulle vel egentlig bety at man også får opptjening når CashPoints blir brukt som betalingsmåte - noen som har mulighet til å sjekke historikken sin og se om det er tilfelle?
Vet ikke når du gjorde det sist, men programmet er endret slik at man kun skal få får egen billett og ikke samtlige på en booking (slik man gjorde før)Husk å etterregistrer billett kjøpt av arbeidsgiver, har fått MYE poeng pga detteOm det er for eks 5 personer på samme refnr så får du poeng utfra totale summen til alle....
Vet ikke når du gjorde det sist, men programmet er endret slik at man kun skal få får egen billett og ikke samtlige på en booking (slik man gjorde før)
Får man CashPoints selv om billettene er (del)betalt med CashPoints? Finner ikke noe eksplisitt om at man ikke gjør det i vilkårene, bare at:
Dette skulle vel egentlig bety at man også får opptjening når CashPoints blir brukt som betalingsmåte - noen som har mulighet til å sjekke historikken sin og se om det er tilfelle?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.