Norwegian Reward

Jeg får "nesten" tilbud om en tur til Karibien, Thailand eller USA. når jeg logger inn. Om jeg flyr 18 ganger i morgen, så er jeg kvalifisert. Kan bli en travel dag.
Skjermbilde 2015-12-29 kl. 21.59.43.png

FLy seks legs, få en ny reward, som varer i 12 mnd og med ubegrenset bruk.

Cash points boost, Fast track og fritt setevalg, deretter gratis baggasje, etter 18 leggs.

Man kan velge mellom de tre første, for hver 6. leg om jeg forstår dette rett.

Det begynner å ta seg opp, jeg har nettopp tømt mine cash points på en tur til KEF, så da er det bare å spare et år til, så har jeg råd til en tur med madammen igjen til neste år!

Attachments

• FP_0.png
    FP_0.png
    51.3 KB · Views: 1,265
  • FP_I.png
    FP_I.png
    73.5 KB · Views: 1,271
  • FP_II.jpg
    FP_II.jpg
    58.7 KB · Views: 1,268
Hva er best : fritt setevalg eller fast track?

Spørs vel på når du reiser og hvor du reiser fra. Hvis du reiser fra Bergen mellom 7 og 9 om morgenen er fast track absolutt det beste, etter min mening iallfall.

Spørs vel mye hvor du reiser til/fra.
For meg som reiser mest fra Oslo til utlandet føles ikke fast track så viktig.

Spørs vel mye hvor du reiser til/fra.
For meg som reiser mest fra Oslo til utlandet føles ikke fast track så viktig.

Fast Track på OSL er en vits, spesielt i rushen, når man kunne ha trengt det. En til to sluser åpne og gjerne vesentlig mer kø enn i vanlig sikkerhet. God business for Avinor eller rettere sagt hvem enn de hyrer inn til å besørge sikkerhet vil jeg tro.

Takk, jeg har brukt fast-track noen ganger på OSL ifm business/plus reiser med ulike selskap, og det har vært praktisk av og til, men reservert sete er kanskje bedre, selv om jeg ofte får et passende ved check-in på automat uansett.

Jeg er snart ved dette valget selv og har kommet frem til at gratis setereservasjon er det mest fornuftige valget. Flyr fra OSL og ser ikke behovet for fast-track, heller ikke 6-7 ekstra kroner cashpoints på lowfare-billetter.

Jeg er snart ved dette valget selv og har kommet frem til at gratis setereservasjon er det mest fornuftige valget. Flyr fra OSL og ser ikke behovet for fast-track, heller ikke 6-7 ekstra kroner cashpoints på lowfare-billetter.

Samme, jeg har snart 12 flyvninger og første bonus var 2 % extra cashback. Cash back er jo hyggelig, men tror jeg få mer ut av de andre "godene".

Oppnådd flere selv nå, men kan ikke finne noen sted der man ser dato/tiden man har oppnådd rewarden. Kanskje man heller får epost når den går ut...

Fast Track eller setereservasjon?

Har flydd nok med Norwegian til å kunne velge en reward, og da står valget mellom fri Fast Track og fri setereservasjon.

Flyr nesten utelukkende TRD-OSL på helg

Vet Fast Track fungerer bra på TRD (og liker ikke kø), men vet ikke på OSL

Er 194cm høy, så disse flysetene er sjeldent for store

Hmm..

Kjøper ofte flybilletter på kort frist, så da er vel gjerne de beste setene tatt uansett.

Any thoughts?

Takk

Re: Fast Track eller setereservasjon?

Har flydd nok med Norwegian til å kunne velge en reward, og da står valget mellom fri Fast Track og fri setereservasjon.

Flyr nesten utelukkende TRD-OSL på helg

Vet Fast Track fungerer bra på TRD (og liker ikke kø), men vet ikke på OSL

Er 194cm høy, så disse flysetene er sjeldent for store

Hmm..

Kjøper ofte flybilletter på kort frist, så da er vel gjerne de beste setene tatt uansett.

Any thoughts?

Takk

Fast Track på OSL fungerer som kjent ikke spesielt bra. Jeg ville helt klart valgt gratis setevalg. Slipper da stresset med å sjekke inn tidlig på nett og/eller bytte sete på automatene på flyplassen for å unngå midtsete.

Jeg valgte fast-track, ettersom Norwegian har blitt så bra på gi deg et bra sete (i tråd med tidligere valg) ved check-in på app. Tidligere var man garantert à la 21E om man ikke hadde forhåndsvalgt.

Gikk litt fort unna og postet et annet sted, men her var jo spørsmålet besvar flere ganger allerede.

Er Fast Track-rewarden alltid aktiv og syncet opp mot kortet og billetten?

Takk

Nei fasttracken er ikke syncet opp mot billetten. Man må velge fasttrack når man bestiller billetten. Utrolig tåpelig i grunn.

Nei fasttracken er ikke syncet opp mot billetten. Man må velge fasttrack når man bestiller billetten. Utrolig tåpelig i grunn.

jeg skrev til Norwegian og fikk beskjed om at dette må gjøres når billetten bestilles. Jeg fikk ikke opp spørsmål om det selv om det da jeg bestilte en billett for en flyvning førstkommende søndag, men min fordel var registrert i min profil. Dette er på grensen til lureri. De burde skamme seg. Jeg sa at jeg ikke finne med i dette og at det er respektløst overfor lojale kunder. Jeg bad kunebehandler sjekke det med overordende før hun/han svarte igjen.

Back