Originally posted by EB
Hva SAS har med denne saken skjønner jeg ikke...annet enn at det er en SAS-pilot som på en måte forsvarer Norwegian piloten... Det skal bli spennende å se hva som skjer videre...
Originally posted by FBU 4EVER
Det er et OSL-problem og ikke-eksisterende på andre flyplasser på mitt rutenett.
Originally posted by Thomas
Og hvis folk flest hadde innsett at dette er en prinsippsak og at regler er regler uansett om man har 4 , 3 , 2 eller ingen striper på ermet så hadde denne diskusjonen vært veldig mye "lysere"..
Reglene sier at "alle" med ID-kort skal passere gjennom crew slusa, end of story!
Min støtte går til Adecco !!.
Originally posted by LN-OSS
En pilot kan være like mye terrorist som en annen person !
En pilot kan være like mye terrorist som en annen person !
Originally posted by Boeingflyer
Det er rom for skjønn! Når man vet at utslaget kommer av at man har metall i skoen behøver man ikke tvinge folk til å gå på et møkkete gulv i sokkelesten. Det slipper man andre steder i verden! Men hold på Adecco du :devot:
Forsåvidt jo, men reglene er der og de burde følges, etter hva jeg vet gjelder disse reglene i hele EU også..... Derfor ser jeg ingen grunn til at Norske piloter ikke skal finne seg i samme regler.
Originally posted by DY Tech
Stemmer ryktene jeg har hørt i dag om at Norwegian-piloten hadde sjikanert security-folkene og bl.a kalt dem "tapere" ?
Eller er det bare løse rykter her på OSL?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.