BEF
ScanFlyer Blue
Replying to Topic 'NORWEGIAN-PASSASJERENE:Får ikke pengene tilbake'
ENIG!
Avinor klarer ikke å levere det de skal, og bør stå mye hardere imot denslags aksjoner og demonstrasjoner. Arbeidsgiver har f.eks. full rett til å sette medisink personell inn i saken og få undersøkt "demonstrantene" om de virkelig er så (p)syke.
Jeg synes personlig det er dumt at de respektive selskaper viker fra sine egne regler om refusjoner og ombookninger. De aksjonerende flygelederne ville fått enda mindre sympati dersom 1000-vis av pax også måtte betale regning i første omgang.
Vel-vel, sympatien har de vel allerde ødelagt selv!
Originally posted by LCH
Jo, men ovenfor flyselskapene mener jeg det er Avinor som er ansvarlig, ettersom de ikke har kontroll på sine ansatte, evt. ikke har nok folk til å dekke opp i en sykdomssituasjon. Det er mye lettere for selskapene å ga direkte på Avinor enn å først skulle identifisere de ansvarlige, man at Avinor muligens vil kreve regress fra de ansvarlige igjen skal du ikke se bort fra.
ENIG!
Avinor klarer ikke å levere det de skal, og bør stå mye hardere imot denslags aksjoner og demonstrasjoner. Arbeidsgiver har f.eks. full rett til å sette medisink personell inn i saken og få undersøkt "demonstrantene" om de virkelig er så (p)syke.
Jeg synes personlig det er dumt at de respektive selskaper viker fra sine egne regler om refusjoner og ombookninger. De aksjonerende flygelederne ville fått enda mindre sympati dersom 1000-vis av pax også måtte betale regning i første omgang.
Vel-vel, sympatien har de vel allerde ødelagt selv!