Norwegian på seatguru.com

Re: Nas på seatguru

jeg skjønner jo hvis folk uten kjennskap til norwegian og flyet på lik linje med f.eks oss blir litt skuffet hvis de booker tur på "business" på 787 som seatguru så flott har kalt det..

Nas på seatguru

Seat pitch er et veldig unøyaktig tall som er ubrukelig, da det att avstanden mellom midten av setene og ikke reell benplass

hvis du holder musepekeren over setene i Premium så ser du det.. til og med "Premium business", det bør vel kanskje forfattes en liten mail så de kan rette opp i det.

Er det ikke slik at eco setene ikke har recline men at bare setet beveger seg? I så fall er det jo litt dumt at noen seter er røde pga manglende recline.

Fløy med dem ned til Malaga i forrige uke og at pitch er 29" forundrer meg ikke. Det var trangt som fy, føltes nokså likt som FR på benplass. På tilbaketuren var vi heldige og fikk sete ved nødutgang så da var alt bare fryd og gammen. Utrolig hva noen cm ekstra boltreplass kan tilføre turen.

B738 som har 186 seter skal ha en pitch på 31. Dog har dem noen x chartermaskiner som er trange som f..

B738 som har 186 seter skal ha en pitch på 31. Dog har dem noen x chartermaskiner som er trange som f..

Har flydd med et av de flyene TFS-OSL. Hadde reservert 15A som plutselig var blitt til fremre nødutgangrad.

Satt baki LN-NOT ned fra BGO i forrige uke, og det slo meg at hadde det ikke vært slimseter hadde det knapt vært plass til beina.

Et lite ninjatriks som sikkert er nevnt før:

På DY sine nyere maskiner med 186-config har seteradene fra nødutgang og fremover bedre plass på A - C enn D - F.

Back