• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegian og Sterling flyr sammen

Replying to Topic 'Norwegian og Sterling flyr sammen'

jeg så på oslo børs at norwegian sine aksjer har gått opp med 16 % bare idag:spin: det verste var at jeg og en kamerat snakket om å kjøpe aksjer i norwegian for en uke siden:( Den er sur:alien:

Ja sånn er alltid surt....men bla CK har jo anbefalt å kjøpe Norwegian aksjer på spekulasjon i et par uker så......han fikk rett....så langt:)

Sikkert ikke.
Men en annen ting som ikke har vært nevnt. Norwegian skal fly på noen ruter som Sterling idag flyr på osv. Kan man oppleve å se Sterling's B737-800 med winglets på flyplasser som f.eks. Tromsø, Bodø, Harstad/Narvik, Alta....altså innenlands i Norge?

Vi burde kanskje lytte oftere til CK....;)

Hvorfor det...maange som sier en bør kjøpe aksjer i Norwegian:)

Har ikke vært så mange her på forumet...:p

Neivel....da bør du sette deg ned å lese innlegg istedet for å være opptatt av å poste ett innlegg på alle trådene heller.:spin:

Look who`s talking;)

Er vel 3 dager det siste året jeg har postet på samme måten som deg. Hvorav 1 morgen hvor jeg gjorde som deg. Synes nemlig det er litt "se på meg" holdning når man poster en setning på hver topic og alle topicen har "EB" som siste innlegg når man logger seg inn på forumet.
Har forsøkt å svare med samme mynt for å se om du tok poenget....men nei...må vel heller skrive det rett ut som nå. Ikke noe personlig, men synes det virker for dumt. Men har man noe på hjertet - så selvsagt.:)

Originally posted by Superhai

For meg er det mest spennende hvordan man løser det i forhold til handling.

er veldig enig med deg her...dette blir spennende...noen som vet noe om dette ?
SGS som handler sterling i Oslo (og CPH ?) og Servisair som handler norwegian....vil jo tro at begge disse kunne tenkt seg en slags felleshandling av dette.....ganske stor kontrakt vil jeg tro....så vidt jeg vet har vel Norwegian nettopp tegnet en to års kontrakt med Servisair i Oslo....kanskje naturlig at de tar over Sterling også da....finnes jo Servisair i CPH også.......blir spennede......

DY! Jeg er da ikke så mye å se på...

Ikke langt unna...:zzz

Originally posted by KLMfan

Originally posted by Superhai

For meg er det mest spennende hvordan man løser det i forhold til handling.

er veldig enig med deg her...dette blir spennende...noen som vet noe om dette ?
SGS som handler sterling i Oslo (og CPH ?) og Servisair som handler norwegian....vil jo tro at begge disse kunne tenkt seg en slags felleshandling av dette.....ganske stor kontrakt vil jeg tro....så vidt jeg vet har vel Norwegian nettopp tegnet en to års kontrakt med Servisair i Oslo....kanskje naturlig at de tar over Sterling også da....finnes jo Servisair i CPH også.......blir spennede......

Dette kan slå begge veier, SGS har en god kontrakt med NB som underskrevet tidlig i år (så vidt jeg husker), og har handling i CPH ja. Det er nok mulig (men nok svært kronglete) og fortsette med hver sin handlingskontrakt. og som jeg skjønner så ønsker de felles innsjekk. Det blir nok krevende for kontraktsanvarlige i begge selskaper, for dette blir det forhandlinger av.

og som jeg skjønner så ønsker de felles innsjekk.

Hvor har det vært nevt?
Nytt for meg (men det bør jo nødvendigvis ikke si så mye ;) )

Originally posted by BEF

og som jeg skjønner så ønsker de felles innsjekk.

Hvor har det vært nevt?
Nytt for meg (men det bør jo nødvendigvis ikke si så mye ;) )

Husker ikke for å være helt ærlig, leste et eller annet sted at det skulle være skranker hvor det stod Sterling/norwegian.

Du har rett:

Hvor sjekker jeg inn?
På de flygninger som flys av Norwegian sjekker du inn på de vanlige Norwegian-skrankene. På de flygninger som flys av Sterling sjekker du inn på Sterling sine skranker, hvor det står skilt med ”Sterling/Norwegian”.
Du vil motta informasjon om dette både når du bestiller reisen og på din reisekvittering.

http://www.norwegian.no/sw15955.asp :)

Her kommer det vel endringer underveis. regner med at DY/NB vil se på flere områder hvor de sammen kan spare penger... Håper det i alle fall!!!

Back