Norwegian - (Nye) IC ruter

Som Kjos selv sier, du er på din andre drink på Manhattan før du kommer deg ut av JFK. Jeg vil si det er en genistrek å fly til alternates hvor det er veldig mye mindre hassle.

Da legger han vel inn absolutt "Best Case Scenario" fra Stewart og sammneligner med "Worst Case Scenario". Alternates kan absolutt være en grei løsning, men fra en som har ferdes mye I området vil jeg si at ankomst tiden vil ha utrolig mye å si, det kan være solid trafikk her og I motsetning til JFK hvor en kan ta Subway som ikke er berørt av trafikk så er bussene til grader berørt.
 
Hvordan er prisnivå på innenriks i USA? Ser Providence i hvert fall har en del destinasjoner innenriks i USA med forskjellige selskap.
 
Litt ymse, men PVD har både Southwest og JetBlue, så man sikkert kan finne gode tilbud. Men krever planlegging.
 
Da legger han vel inn absolutt "Best Case Scenario" fra Stewart og sammneligner med "Worst Case Scenario". Alternates kan absolutt være en grei løsning, men fra en som har ferdes mye I området vil jeg si at ankomst tiden vil ha utrolig mye å si, det kan være solid trafikk her og I motsetning til JFK hvor en kan ta Subway som ikke er berørt av trafikk så er bussene til grader berørt.

Med ankomst 18.25 og avganng 20.35 bør den verste rushtrafikken være over.
 
Hvordan er prisnivå på innenriks i USA? Ser Providence i hvert fall har en del destinasjoner innenriks i USA med forskjellige selskap.

Finner billetteksempler i September med Southwest fra PVD til FLL for 112 $ direkte. LAS, DAL, SFO, SEA, DEN og LAX med 1 stop til 140-220 $.
ATL med 1 stop til under 100 $. Så mye potensiale :)

PS: En kommer ikke inn på southwest.com med norsk IP adresse. Last ned appen; den er glimrende og fungerer i Norge. Enkel og oversiktlig.
 
OAK er av et litt annet kaliber enn PVD og SWF, men man får jo et brukbart busstilbud ser det ut som. Mer som Charleroi og Bouvet .. ;)
Uansett, interssant opplegg.
Lykke til om du skal ta bussen til/fra/på Bouvet, MOW :P

Har ikke DY flydd BGO-JFK med Dreamliner tidligere?
Joda, det stemmer

Ser forøvrig at på norwegian.no markedsføres det som New York/Newburgh og Providence/Boston, så de er vel ikke helt Ryanair på det.
 
Og også Norwegian forfalder til at kalde pladsen de skal lande på for noget andet end det den hedder...Men det sælger jo heller ikke billetter, hvis de kalder det for Stewart og Providence.....
I princippet er det vel dårlig markedsføring..
Hilsen Ole

Bare vent, SAS følger nok etter her også etter en stund, som på de fleste andre områder ;):)

Det er forøvrig ikke alle fra Norge som skal til NY eller Boston (eller nødvendigvis videre med fly), så dette kan være et minst like godt tilbud som JFK og BOS.

Jeg ønsker lykke til og synes det er spennende og flott at noen tenker "utenfor boksen".

Espen
 
Bra! Og ligger nok mye jobb bak. Kjos sa søramerika var er mareritt med tanke på tillatelser, men et interessant marked. La oss håpe dette blir en åpning som gir mulighet til å satse mye mer. De trenger et trygt og stabilt flyselskap..
 
Kanskje det blir Oslo-Buenos Aires fra November 2017. Og da blir det nok ikke bare fra Oslo, men også London, Paris, København, Barcelona og Stockholm.
 
Kanskje det blir Oslo-Buenos Aires fra November 2017. Og da blir det nok ikke bare fra Oslo, men også London, Paris, København, Barcelona og Stockholm.



Ikke på en gang, så primært blir fet nok London, og kanskje en annen by i tillegg
 
Google oversettelse av artikkel i Argentinas største avis Clarin:

Accompanied all the time by Ambassador Mark Kent , Minister Hands also materialized the signing of a new Memorandum updating the Air Services Agreement (ASA) - and there was another one signed in 1992 - that seeks to expand air frequencies to 21 weekly services between London and Buenos Aires . It is reported that seven more frequencies can be operated between cities other than London and Buenos Aires to continue federalising the connections of our country.

"In order to carry out the operation, the authorities of the United Kingdom, in accordance with the current legislation, proposed to the airline Norewgian Air UK to carry out the air services between both countries and Argentina accepted this designation. In this way, Norwegian joins British Airways as responsible for conducting the routes between both countries. Last week it was already reported that you can travel between Buenos and London with the "Low Cost" for 400 dollars.

http://www.clarin.com/politica/nuev...cuerdan-profundizar-negocios_0_SkifRPpil.html
 
Folk lo og sa det var galskap å bestille 200+ fly. Ingen ler nå lenger. Den beste reaksjonen er å kjøpe NAS-aksjer
 
Back
Top