FlyHi
ScanFlyer Crusty
litt-amatør;758528 said:Kanskje et brist i logikken, men sammenligningen med lange flyvninger med stor tidsforskjell, synes jeg halter.Da har man ikke noe valg enn å bli døgnforvirret. Men sånn å reise i Europa og komme frem til bestemmelsesstedet tidlig på morgenen er altså ingenting for meg. Det har altså ingenting med verken Norwegian eller charter å gjøre. Charterfly er jeg i mange tilfeller en stor tilhenger av.
Likeledes også Norwegian, men alt til sin tid. Bokstavelig talt.
![]()
Godt sagt. Utroligt at hver eneste kommentar herinde kan blive vendt til "anti-DY", "anti-charter" osv.
Det giver da ingen mening at ødelægge to døgn pga manglende nattesøvn for at komme en uge sydpå. På langruter bliver man jo uanset ramt af tidsforskel og her kan natflyvning faktisk være en hjælp ift jetlag.
Om folk vælger at flyve om natten eller ej må de da helt selv om, men jeg kan da sagtens følge hvorfor mange ikke ville gøre det. Personligt ville jeg aldrig overveje det - om så flybilletten var gratis. I praksis er den jo nok ikke det og så giver det jo endnu mindre mening at ødelægge to feriedage for at spare et par hundrede kroner.
Men men. I flybranchen ser vi jo hele tiden at man kan sælge folk hvad som helst - bare de tror de sparer lidt småpenge - og det kommer nok også til at gælde her.